pág. 5
pág. 7
Julia Petit: "Les entitats de lleure hem de situar els infants i el jovent al centre i acompanyar-los emocionalment, perquè aquest setembre no sabem com serà"
pág. 9
pág. 31
pág. 36
Aprenem junts: Una proposta interinstitucional entre una residència de gent gran i l´escola
pág. 40
Projectes que transformen l’entorn i la comunitat: l’impacte social de l’aprenentatge servei
pág. 44
pág. 49
pág. 53
pág. 64
Activisme climàtic: Desplaçar-se millor Canviem el model de mobilitat
pág. 65
Tic-tac: 3D Builder com a recurs per aprendre geometria a l´educació primària
pág. 67
Viure l'Escriptura: Jocs de paraules El veritable sentit de l´escriptura
pág. 69
pág. 71
pág. 73
Visual thinking: No tots els herois i les heroïnes porten capa
pág. 75
pág. 77
Recull: Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades i convocatòries
pág. 78
pág. 81
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados