págs. 6-26
Paulo Freire y el mundo educativo e intelectual jesuita en Chile (1964-1969): una relación colateral
págs. 27-45
págs. 46-57
págs. 58-68
From Scarcity to Abundance: Illich’s Educational Critique and Indigenous Learning
págs. 69-82
Paulo Freire and Pope Francis on Dialogue: an Anticolonial Interpretation
págs. 83-98
Bangladesh: An Analysis of BRAC’s Shift from Freire’s Critical «Conscientization» to a Neoliberal Self-Optimization Approach of Development
págs. 99-121
La práctica escolar en Menorca durante el franquismo
Gabriel Barceló Bauzà, Bernat Sureda Garcia, Francesca Comas Rubí, Sergi Moll Bagur
págs. 122-149
págs. 150-167
Fighting for Survivor: Ideological and Ethical Conflicts of A.S. Makarenko with Dzerzhinsky Commune
págs. 168-187
Entangled Histories of Reforms: Scottish Radicalism of Joseph and Allen Octavian Hume and Indian Education
págs. 188-206
Las Scuole Leopoldine de Florencia (1778-1976): Enseñanza y Funcionamiento
págs. 207-235
págs. 236-255
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados