Factores determinantes en la desmotivación hacia la enseñanza de la física (percepciones y motivación social)
Silvia Coello P., Leonardo Banguera A., Marcos Santos M., Eduardo Baidal B., Yomar González C.
GZK cut-off and its modification in presence of Lorentz invariance violation
Mohana Jafarinia
Representaciones de docentes de Argentina, Chile y Colombia sobre las prácticas experimentales
Erica Gabriela Zorrilla, Claudia Alejandra Mazzitelli
A general format to find the generating function in a canonical Transformation
P. Prasanth, P. Reshma, K. M. Udayanandan
Effects of Model-based Interactive Engagement on Problem Solving and Experimentation Abilities in Learning Introductory University Physics
Mulugeta Habte Gebru
Thermodynamic cycle of average annual rainfall over the globe
Dulli Chandra Agrawal
Golden ratio and other ratios. The interaction of science and art
Imre Beszeda, Tamás Stonawski
The Monty Hall Problem, Information and Entropy Simulation
Matheus P. V. Silveira, Marcio Velloso, A. C. F. Santos
A complete relativistic and nonrelativistic study of the improved trigonometric scarf potential model within the generalized tensor interaction on noncommutative space
Abdelmadjid Maireche
Didáctica filosófica para el aprendizaje del concepto de masa y peso con niños de educación primaria
Juan José Del Carmen Cervantes, César Mora
Lineamientos de la filosofía STEM para la enseñanza de la Física
Rubén Sánchez Sánchez, César Mora
Photothermal conversion for the solar energy use
A. Rojas, R. C. García Zuñiga, A. Colin Vidal, U. Nogal, J. Hernández Wong, M. Aguilar Frutis, R. A. Muñoz Hernández, Ernesto Marín, A. Calderón
Ejemplo comparativo de eficiencia educativa en Física, usando la prueba t de student con R
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: