Análisis de la competencia intercultural en un contexto telecolaborativo pospandémico: una propuesta de internacionalización universitaria
págs. 1-15
págs. 16-32
The impact of a gamified approach on vocabulary learning and vocabulary self-efficacy: evidence from a chilean primary EFL school
págs. 33-43
Participar o no participar: 'Willingness To Communicate' (WTC) en la enseñanza de español a distancia para sinohablantes
Carmen Chacón García, Wei Chen
págs. 44-55
The Politics of Eurovision: A Case Study of the United Kingdom’s 2021 and 2022 Participations as Expressed on Social Media
págs. 56-70
Improving Clinical Communication: a qualitative study on the Informed Consent
págs. 71-83
A hint of the summery goodness of green grass: a look at English descriptors in tasting notes
págs. 84-103
Language proficiency and diversity in students’ attitudes towards code-switching: a case study of English as a foreign language classrooms in Italian tertiary education
págs. 104-119
Análisis de errores de uso del verbo en el estudiantado ruso de ELE: enfoque comparativo de la lengua rusa y la lengua española
págs. 120-131
págs. 132-147
Implicaciones discursivas de la interferencia del francés en el eurolecto judicial español e italiano: un análisis preliminar de la marcación argumentativa basado en corpus
págs. 148-163
págs. 164-174
Ict use and instruction modes in pandemic and post-pandemic contexts: A study on ESP students’ motivation and academic performance
págs. 175-188
págs. 189-203
Influencia de los contextos de aprendizaje en lexicón mental: productividad léxica y redes semánticas en estudiantes de ELE
págs. 204-217
págs. 218-230
págs. 231-232
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados