The Voice of the Guests: Analysing Airbnb Reviews as a Representative Source for Tourism Studies
Julia Lorena Marti Ochoa, Eva Martín Fuentes, Berta Ferrer Rosell
Marca País y Turismo: Familiaridad, Percepción e Intención de Visita
José Fernández Cavia, Sara Vinyals Mirabent, Valeriano Piñeiro Naval, José Filipe Torres
Understanding Film Fan Tourism: An Inventory of 15 Years of Research
Beatriz María Gómez Morales, Jorge Juan Nieto Ferrando, Arturo Lozano Aguilar
Investigación Cualitativa en los Estudios de Comunicación: Características, Objetos y Técnicas
Chinese Educators Adoption of Multimedia Tools for Teaching: A Cross-sectional Research on Beijing Population
Disinformation and Narrative Building: A Study on Chinese Local Applications
The Predictors of Attracting Large Audience in China: The Study of Social Media Platforms
Impact of English Proficiency on Tacit Knowledge Transfer: Role of Mentoring and Communication Skills
Indicador de Compromiso Social (ICS) en el Periodismo de Proximidad: Hacia un Modelo de Calidad en los Medios Locales
Francisco Javier Caro-González, Rubén Rivas-de-Roca, Manuel Garrido Lora, Mar García Gordillo
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados