Lecturer and student perceptions on CLIL at a Spanish university (2012) ARTICULO Aguilar Pérez, Marta Rodríguez, Rosa International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 15 Núm. 2 Pág. 183-197
- Número de citas: 30 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 16 LINGUISTICA 11 EDUCACION 18 FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIA HISPANICA 1 ECONOMIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 3
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Enhancing lecture comprehension in English medium of instruction Vol. 7 Núm. 1 Pág. 155-173 ARTICULO | 2024 | Journal of Management and Business Education |
Kremer, Marcelo
Valcke, Martin
|
Quality factors of an English as a Medium of Instruction program associated with students’ satisfaction Núm. 42 Pág. 27-41 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Arco Tirado, José Luis
Fernández Martín, Francisco D.
Berrio Gutiérrez, Manuel A.
|
Metaphors set in motion in the context of L2 academic spoken discourse Núm. 20 Pág. 77-105 ARTICULO | 2023 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Castellano Risco, Irene Olga
Martín Gilete, Marta
Hijazo Gascón, Alberto
Ibarretxe Antuñano, Iraide
|
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado | 2023 | Universidad de Málaga |
López Gutiérrez, Aurora
|
English Medium Instruction (EMI) in a Spanish University Vol. 5 Núm. 1 Pág. 23-40 | 2022 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Andjelkov, Sonja
|
The use of Tik Tok in higher education as a motivating source for students Núm. 38 Pág. 83-98 ARTICULO | 2022 | Porta Linguarum |
Yélamos Guerra, Salomé
García Gámez, Mª Carmen García
Moreno Ortiz, Antonio
|
English-medium instruction experiences: ‘Focus on form’ as a strategy to develop subject specific literacy Vol. 28 Núm. 1 Pág. 193-206 ARTICULO | 2022 | LFE |
Velilla Sánchez, María Ángeles
|
The development soft skills and communication in English in engineering students Núm. 8 Pág. 115-136 ARTICULO | 2021 | Digilec |
Querol Julián, Mercedes
Díez Ramírez, Javier
|
Lecturers’ Training Needs in EMI Programmes Núm. 34 Pág. 83-105 ARTICULO | 2021 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Piquer Píriz, Ana María
Castellano Risco, Irene Olga
|
EMI and the Teaching of Cultural Studies in Higher Education Vol. 14 Núm. 2 Pág. 87-113 ARTICULO | 2021 | Language Value |
Gómez Calderón, María José
|
Flourishing or floundering? Factors contributing to CLIL Primary Teachers’ Wellbeing in Austria Vol. 3 Núm. 1 Pág. 19-34 | 2020 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Gruber, Marie-Theres
Lämmerer, Anita
Hofstadler, Nicole
Mercer, Sarah
|
Attitudinal Trends in CLIL Assessment Núm. 31 Pág. 325-341 ARTICULO | 2020 | Tejuelo |
García Laborda, Jesús
Alcalde Peñalver, Elena
|
AICLE o solo "buena enseñanza" en Kazajistán? Vol. 13 Núm. 27 Pág. 55-81 ARTICULO | 2019 | Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas |
Karabassova, Laura
|
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme Núm. 32 Pág. 71-85 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Barrios, Elvira
López Gutiérrez, Aurora
|
Analyzing a Pre-Service EFL Program through the Lenses of the CLIL Approach at the University of Cuenca-Ecuador Vol. 11 Núm. 1 Pág. 65-86 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Argudo Serrano, Juanita Catalina
Abad, Mónica
Fajardo Dack, Tammy
Cabrera, Homero
|
Motivations of higher education students to enrol in bilingual courses Núm. 3 Pág. 61-74 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Salaberri Ramiro, María Sagrario
Sánchez Pérez, María del Mar
|
Trained and Non-Trained Language Teachers on CLIL Methodology Vol. 11 Núm. 1 Pág. 39-64 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Alcaraz Mármol, Gema
|
Assessing students’ perceptions regarding English Medium Instruction in Higher Education Núm. 29 Pág. 43-63 ARTICULO | 2017 | Didáctica. Lengua y literatura |
Fernández Costales, Alberto
|
Percepciones de futuros maestros de infantil y primaria sobre la enseñanza y el aprendizaje de las ciencias en inglés Núm. 0 Pág. 4931-4936 COMUNICACION_CONGRESO | 2017 | Enseñanza de las ciencias |
Amat, Arnau
Vallbona, Anna
Martí Feixas, Jordi
|
Implementing plurilingualism in higher education Núm. 2 Pág. 139-156 ARTICULO | 2017 | Porta Linguarum |
Sánchez Pérez, María del Mar
Salaberri Ramiro, María Sagrario
|
Training teachers for English Medium Instruction Núm. 12 Pág. 55-63 ARTICULO | 2017 | Revista de lingüística y lenguas aplicadas |
Martín del Pozo, María Ángeles
|
Is EMI enough? Perceptions from university professors and students Vol. 9 Núm. 2 Pág. 318-344 | 2016 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Corrales Wade, Kathleen
Paba, Antonina
Santiago Escamilla, Nazira
|
Opinions, perceptions and attitudes of a group of students taking a bilingual infant teacher training degree Núm. 39 Pág. 59-78 ARTICULO | 2016 | Pulso |
Fernández Fernández, Raquel
Johnson, Matthew
|
Students’ perceptions of the impact of CLIL in a mexican BA Program Vol. 17 Núm. 2 Pág. 111-124 ARTICULO | 2015 | Profile |
Nuñez Asomoza, Alejandra
|
Teacher Satisfaction Concerning the Implementation of Bilingual Programmes1 Núm. 23 Pág. 93-108 ARTICULO | 2015 | Porta Linguarum |
Fernández Costales, Alberto
González Riaño, Xosé Antón
|
Making the match between content and foreign language Vol. 5 Núm. 1 Pág. 29-46 | 2015 | Higher learning research communications |
de Lama, M. Teresa Martin
|
La formación del profesorado para la enseñanza integrada de contenidos y lengua extranjera Vol. 18 Núm. 3 Pág. 153-168 ARTICULO | 2015 | Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado |
Martín del Pozo, María Ángeles
|
CLIL Teacher training at the UPCT Vol. 12 Núm. 4 Pág. 377-393 ARTICULO | 2014 | REDU |
Rea Rizzo, María del Camino
Carbajosa Palmero, Natalia
|
CLIL and Translation in Tertiary Education Núm. 19 Pág. 33-64 ARTICULO | 2013 | LFE |
Braga Riera, Jorge
Maíz Arévalo, Carmen
|
Formación del profesorado universitario para la docencia en inglés Vol. 11 Núm. 3 Pág. 197 ARTICULO | 2013 | REDU |
Martín del Pozo, María Ángeles
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024