Lecturer and student perceptions on CLIL at a Spanish university (2012) ARTICULO Aguilar Pérez, Marta Rodríguez, Rosa International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 15 Núm. 2 Pág. 183-197

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 3

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Enhancing lecture comprehension in English medium of instruction
Enhancing lecture comprehension in English medium of instruction Vol. 7 Núm. 1 Pág. 155-173 ARTICULO
2024 Journal of Management and Business Education
Kremer, Marcelo Valcke, Martin
Quality factors of an English as a Medium of Instruction program associated with students’ satisfaction
Quality factors of an English as a Medium of Instruction program associated with students’ satisfaction Núm. 42 Pág. 27-41 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Arco Tirado, José Luis Fernández Martín, Francisco D. Berrio Gutiérrez, Manuel A.
Metaphors set in motion in the context of L2 academic spoken discourse
Metaphors set in motion in the context of L2 academic spoken discourse Núm. 20 Pág. 77-105 ARTICULO
2023 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Castellano Risco, Irene Olga Martín Gilete, Marta Hijazo Gascón, Alberto Ibarretxe Antuñano, Iraide
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
2023 Universidad de Málaga
López Gutiérrez, Aurora
English Medium Instruction (EMI) in a Spanish University
English Medium Instruction (EMI) in a Spanish University Vol. 5 Núm. 1 Pág. 23-40
2022 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Andjelkov, Sonja
The use of Tik Tok in higher education as a motivating source for students
The use of Tik Tok in higher education as a motivating source for students Núm. 38 Pág. 83-98 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Yélamos Guerra, Salomé García Gámez, Mª Carmen García Moreno Ortiz, Antonio
English-medium instruction experiences: ‘Focus on form’ as a strategy to develop subject specific literacy
English-medium instruction experiences: ‘Focus on form’ as a strategy to develop subject specific literacy Vol. 28 Núm. 1 Pág. 193-206 ARTICULO
2022 LFE
Velilla Sánchez, María Ángeles
The development soft skills and communication in English in engineering students
The development soft skills and communication in English in engineering students Núm. 8 Pág. 115-136 ARTICULO
2021 Digilec
Querol Julián, Mercedes Díez Ramírez, Javier
Lecturers’ Training Needs in EMI Programmes
Lecturers’ Training Needs in EMI Programmes Núm. 34 Pág. 83-105 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Piquer Píriz, Ana María Castellano Risco, Irene Olga
EMI and the Teaching of Cultural Studies in Higher Education
EMI and the Teaching of Cultural Studies in Higher Education Vol. 14 Núm. 2 Pág. 87-113 ARTICULO
2021 Language Value
Gómez Calderón, María José
Flourishing or floundering? Factors contributing to CLIL Primary Teachers’ Wellbeing in Austria
Flourishing or floundering? Factors contributing to CLIL Primary Teachers’ Wellbeing in Austria Vol. 3 Núm. 1 Pág. 19-34
2020 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Gruber, Marie-Theres Lämmerer, Anita Hofstadler, Nicole Mercer, Sarah
Attitudinal Trends in CLIL Assessment
Attitudinal Trends in CLIL Assessment Núm. 31 Pág. 325-341 ARTICULO
2020 Tejuelo
García Laborda, Jesús Alcalde Peñalver, Elena
AICLE o solo "buena enseñanza" en Kazajistán?
AICLE o solo "buena enseñanza" en Kazajistán? Vol. 13 Núm. 27 Pág. 55-81 ARTICULO
2019 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Karabassova, Laura
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme Núm. 32 Pág. 71-85 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Barrios, Elvira López Gutiérrez, Aurora
Analyzing a Pre-Service EFL Program through the Lenses of the CLIL Approach at the University of Cuenca-Ecuador
Analyzing a Pre-Service EFL Program through the Lenses of the CLIL Approach at the University of Cuenca-Ecuador Vol. 11 Núm. 1 Pág. 65-86
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Argudo Serrano, Juanita Catalina Abad, Mónica Fajardo Dack, Tammy Cabrera, Homero
Motivations of higher education students to enrol in bilingual courses
Motivations of higher education students to enrol in bilingual courses Núm. 3 Pág. 61-74 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Salaberri Ramiro, María Sagrario Sánchez Pérez, María del Mar
Trained and Non-Trained Language Teachers on CLIL Methodology
Trained and Non-Trained Language Teachers on CLIL Methodology Vol. 11 Núm. 1 Pág. 39-64
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Alcaraz Mármol, Gema
Assessing students’ perceptions regarding English Medium Instruction in Higher Education
Assessing students’ perceptions regarding English Medium Instruction in Higher Education Núm. 29 Pág. 43-63 ARTICULO
2017 Didáctica. Lengua y literatura
Fernández Costales, Alberto
Percepciones de futuros maestros de infantil y primaria sobre la enseñanza y el aprendizaje de las ciencias en inglés
Percepciones de futuros maestros de infantil y primaria sobre la enseñanza y el aprendizaje de las ciencias en inglés Núm. 0 Pág. 4931-4936 COMUNICACION_CONGRESO
2017 Enseñanza de las ciencias
Amat, Arnau Vallbona, Anna Martí Feixas, Jordi
Implementing plurilingualism in higher education
Implementing plurilingualism in higher education Núm. 2 Pág. 139-156 ARTICULO
2017 Porta Linguarum
Sánchez Pérez, María del Mar Salaberri Ramiro, María Sagrario
Training teachers for English Medium Instruction
Training teachers for English Medium Instruction Núm. 12 Pág. 55-63 ARTICULO
2017 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Martín del Pozo, María Ángeles
Is EMI enough? Perceptions from university professors and students
Is EMI enough? Perceptions from university professors and students Vol. 9 Núm. 2 Pág. 318-344
2016 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Corrales Wade, Kathleen Paba, Antonina Santiago Escamilla, Nazira
Opinions, perceptions and attitudes of a group of students taking a bilingual infant teacher training degree
Opinions, perceptions and attitudes of a group of students taking a bilingual infant teacher training degree Núm. 39 Pág. 59-78 ARTICULO
2016 Pulso
Fernández Fernández, Raquel Johnson, Matthew
Students’ perceptions of the impact of CLIL in a mexican BA Program
Students’ perceptions of the impact of CLIL in a mexican BA Program Vol. 17 Núm. 2 Pág. 111-124 ARTICULO
2015 Profile
Nuñez Asomoza, Alejandra
Teacher Satisfaction Concerning the Implementation of Bilingual Programmes1
Teacher Satisfaction Concerning the Implementation of Bilingual Programmes1 Núm. 23 Pág. 93-108 ARTICULO
2015 Porta Linguarum
Fernández Costales, Alberto González Riaño, Xosé Antón
Making the match between content and foreign language
Making the match between content and foreign language Vol. 5 Núm. 1 Pág. 29-46
2015 Higher learning research communications
de Lama, M. Teresa Martin
La formación del profesorado para la enseñanza integrada de contenidos y lengua extranjera
La formación del profesorado para la enseñanza integrada de contenidos y lengua extranjera Vol. 18 Núm. 3 Pág. 153-168 ARTICULO
2015 Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado
Martín del Pozo, María Ángeles
CLIL Teacher training at the UPCT
CLIL Teacher training at the UPCT Vol. 12 Núm. 4 Pág. 377-393 ARTICULO
2014 REDU
Rea Rizzo, María del Camino Carbajosa Palmero, Natalia
CLIL and Translation in Tertiary Education
CLIL and Translation in Tertiary Education Núm. 19 Pág. 33-64 ARTICULO
2013 LFE
Braga Riera, Jorge Maíz Arévalo, Carmen
Formación del profesorado universitario para la docencia en inglés
Formación del profesorado universitario para la docencia en inglés Vol. 11 Núm. 3 Pág. 197 ARTICULO
2013 REDU
Martín del Pozo, María Ángeles

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024