Muñoz Merino, Pedro J.
Universidad Carlos III de Madrid
Ingeniería Telemática
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2025 | 1 |
2024 | 1 |
2023 | 2 |
2022 | 4 |
2021 | 2 |
2020 | 6 |
2019 | 7 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2020 | 1 | 11 |
2019 | 1 | 2 |
2017 | 0 | 7 |
2016 | 2 | 2 |
2012 | 4 | 1 |
2013 | 2 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2015 | 4 | 0 |
2018 | 3 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 2 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
2025 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
10 | Artículo de revista | 17 |
10 | Capítulo de libro | 6 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 12
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2020 |
Towards learning analytics adoption
|
Artículo | 6 |
2020 |
Achievements and challenges in learning analytics in Spain
Martínez Monés, Alejandra
Dimitriadis Damoulis, Ioannis
Acquila Natale, Emiliano
Álvarez Arana, Ainhoa Izaro
Caeiro Rodríguez, Manuel
Cobos Pérez, Ruth
Conde González, Miguel Ángel
García Peñalvo, Francisco José
Hernández-Leo, Davinia
Menchaca Sierra, Iratxe
Muñoz Merino, Pedro J.
Ros Muñoz, Salvador
Sancho Vinuesa, Teresa
|
Artículo ARTICULO | 5 |
2017 |
Early Prediction and Variable Importance of Certificate Accomplishment in a MOOC
|
Capítulo | 4 |
2017 |
Detecting and clustering students by their gamification behavior with badges
|
Artículo | 3 |
2019 |
Redesigning a freshman engineering course to promote active learning by flipping the classroom through thereuse of MOOcs
|
Artículo | 2 |
2016 |
SNOLA
|
Capítulo | 2 |
2012 |
Gradient, UC3M
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Feb-2025