Kroesbergen, Evelyn H.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 3 |
2022 | 5 |
2021 | 6 |
2020 | 4 |
2019 | 0 |
2018 | 5 |
2017 | 2 |
2016 | 5 |
2015 | 2 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 2 | 1 |
2017 | 0 | 2 |
2016 | 0 | 11 |
2015 | 1 | 1 |
2012 | 2 | 19 |
2013 | 1 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 1 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
7 | Artículo de revista | 34 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2012 |
The development of executive functions and early mathematics: A dynamic relationship.
|
Artículo | 18 |
2016 |
The psychological well-being of early identified gifted children
|
Artículo | 8 |
2016 |
Visual working memory and number sense
|
Artículo | 3 |
2017 |
Self-concept mediates the relation between achievement and emotions in mathematics
|
Artículo | 2 |
2015 |
Factors involved in making post-performance judgments in mathematics problem-solving
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2021 |
Social–Emotional Characteristics and Adjustment of Accelerated University Students
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2012 |
Mathematical and cognitive predictors of the development of mathematics.
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024