Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
2 |
2023 |
7 |
2022 |
2 |
2021 |
2 |
2020 |
5 |
2019 |
0 |
2018 |
1 |
2017 |
0 |
2016 |
0 |
2015 |
1 |
2014 |
0 |
2013 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2021 |
1 |
1 |
2017 |
0 |
7 |
2016 |
0 |
7 |
2013 |
3 |
5 |
2014 |
1 |
0 |
2015 |
0 |
0 |
2018 |
0 |
0 |
2019 |
0 |
0 |
2020 |
1 |
0 |
2022 |
0 |
0 |
2023 |
0 |
0 |
2024 |
1 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
7 |
Artículo de revista |
20 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2017 |
Findings across practitioner training studies in special education
|
Artículo
|
7 |
2013 |
Implementation science, professional development, and autism spectrum disorders
|
Artículo
|
5 |
2016 |
Randomized evaluation of peer support arrangements to support the inclusion of high school students with severe disabilities
Carter, Erik W.
Asmus, Jennifer
Moss, Colleen K.
Biggs, Elizabeth E.
Bolt, Daniel
Born, Tiffany L.
Brock, Matthew E.
Cattey, Gillian N.
Chen, Rui
Cooney, Molly
Fesperman, Ethan
Hochman, Julia M.
Huber, Heartley B.
Lequia, Jenna L.
Lyons, Gregory
Moyseenko, Kerrie A.
Riesch, Lindsay M.
Shalev, Rebecca A.
Vincent, Lori B.
Weir, Katie
|
Artículo
|
3 |
2016 |
Presence, proximity, and peer interactions of adolescents with severe disabilities in general education classrooms
|
Artículo
|
2 |
2016 |
Efficacy of teachers training paraprofessionals to implement peer support arrangements
|
Artículo
|
2 |
2021 |
Efficacy of Tiered Training on Paraeducator Implementation of Systematic Instructional Practices for Students With Severe Disabilities
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 29-Jul-2024