Número de publicaciones: 23 (43.5% citado)
Número de citas: 35 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 16
Índice h: 4
Índice h5: 0
Promedio de citas últimos 10 años: 1.2
Promedio de citas últimos 5 años: 0.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2025 0
2024 7
2023 1
2022 4
2021 5
2020 1
2019 5
2018 3
2017 1
2016 0
2015 2
2014 2
2013 1
2012 0
2011 3
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0
2002 0
2001 0
2000 0
1999 0
1998 0
1997 0
1996 0
1995 0
1994 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2019 1 2
2018 0 9
2016 0 1
2015 0 2
2013 0 4
2009 0 2
2007 0 6
1994 0 9
1995 0 0
1996 1 0
1997 0 0
1998 0 0
1999 0 0
2000 1 0
2001 2 0
2002 1 0
2003 0 0
2004 0 0
2005 4 0
2006 1 0
2008 0 0
2010 2 0
2011 2 0
2012 1 0
2014 2 0
2017 1 0
2020 0 0
2021 0 0
2022 1 0
2023 3 0
2024 0 0
2025 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
13 Artículo de revista 33
10 Capítulo de libro 2
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
1994 Relations Between Writing Processes and Text Quality: When and How?
Artículo 9
2018 Teaching writing in primary education
Artículo 7
2007 The effects of adapting a writing course to students' writing strategies
Artículo 6
2013 The effect of observational learning on students' performance, processes, and motivation in two creative domains.
Artículo 4
2009 Two instructional designs for dialogic citizenship education: An effect study.
Artículo 2
2019 Focus on language versus content in the pre-task
Artículo ARTICULO 2
2018 Reporting Design Principles for Effective Instruction of Writing:
Capítulo 2
2016 Focus on form through task repetition in TBLT
Artículo 1
2015 Learning New Grammatical Structures in Task-Based Language Learning
Artículo 1
2015 Enhancing divergent thinking in visual arts education
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Apr-2025