Número de publicaciones: 19 (52.6% citado)
Número de citas: 35 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 18
Índice h: 4
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 1.6
Promedio de citas últimos 5 años: 0.5

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 3
2023 2
2022 4
2021 3
2020 1
2019 3
2018 5
2017 2
2016 3
2015 2
2014 3
2013 1
2012 0
2011 2
2010 0
2009 1
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0
2002 0
2001 0
2000 0
1999 0
1998 0
1997 0
1996 0
1995 0
1994 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2023 1 1
2018 0 7
2013 1 5
2010 0 1
2007 0 6
2006 0 5
1996 0 1
1994 0 9
1995 1 0
1997 0 0
1998 0 0
1999 0 0
2000 1 0
2001 1 0
2002 0 0
2003 1 0
2004 1 0
2005 0 0
2008 5 0
2009 2 0
2011 0 0
2012 0 0
2014 0 0
2015 1 0
2016 2 0
2017 0 0
2019 0 0
2020 0 0
2021 1 0
2022 1 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
13 Artículo de revista 35
6 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
1994 Relations Between Writing Processes and Text Quality: When and How?
Artículo 9
2018 Teaching writing in primary education
Artículo 6
2007 The effects of adapting a writing course to students' writing strategies
Artículo 6
2006 Writing as a learning tool: Testing the role of students' writing strategies
Artículo 5
2013 The effect of observational learning on students' performance, processes, and motivation in two creative domains.
Artículo 4
2013 Emergence of patterns of strategic competence in young plurilingual children involved in French international schools
Artículo ARTICULO 1
2023 Effects of reading strategy instruction in English as a second language on students’ academic reading comprehension
Artículo 1
1996 Attitudes and achievements in the first year of german language instruction in Ducht secondary education
Artículo 1
2010 Influence of the context of learning a language on the strategic competence of children
Artículo ARTICULO 1
2018 Effects of a strategy-focused instructional program on the writing quality of upper elementary students in the Netherlands
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024