InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A Two-Generation Education Intervention and Children’s Attendance in Head Start
Teresa Eckrich Sommer, William Schneider, Elise Chor, Terri J. Sabol, P. Lindsay Chase-Lansdale, Jeanne Brooks-Gunn, Hirokazu Yoshikawa, Amanda Morris, Christopher King
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 6, 2020, págs. 1916-1933
Claire E. Baker, Jeanne Brooks-Gunn, Natalia Gouskova
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 5, 2020, págs. 1563-1576
Family structure instability, genetic sensitivity, and child well-being
Colter Mitchell, Sara McLanahan, John Hobcraft, Jeanne Brooks-Gunn, Irwin Garfinkel, Daniel Notterman
American Journal of Sociology, ISSN-e 1537-5390, Vol. 120, Nº. 4, 2015, págs. 1195-1225
Child-Care Subsidies and School Readiness in Kindergarten
Anna D. Johnson, Anne Martin, Jeanne Brooks-Gunn
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 5, 2013, págs. 1806-1822
Child-Care Subsidies: Do They Impact the Quality of Care Children Experience?
Anna D. Johnson, Rebecca M. Ryan, Jeanne Brooks-Gunn
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 4, 2012, págs. 1444-1461
Lisa J. Berlin, Jean M. Ispa, Mark A. Fine, Patrick S. Malone, Jeanne Brooks-Gunn, Christy Brady-Smith, Catherine Ayoub, Yu Bai
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 80, Nº. 5, 2009, págs. 1403-1420
Associations Between Father Absence and Age of First Sexual Intercourse
Jane Mendle, K. Paige Harden, Eric Turkheimer, Carol A. Van Hulle, Brian M. D'Onofrio, Jeanne Brooks-Gunn, Joseph L. Rodgers, Robert E. Emery, Benjamin B. Lahey
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 80, Nº. 5, 2009, págs. 1463-1480
Parental Interactions With Latino Infants: Variation by Country of Origin and English Proficiency
Natasha J. Cabrera, Jacqueline D. Shannon, Jerry West, Jeanne Brooks-Gunn
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 77, Nº. 5, 2006, págs. 1190-1207
Immigrant Differences in School-Age Children's Verbal Trajectories: A Look at Four Racial/Ethnic Groups
Tama Leventhal, Yange Xue, Jeanne Brooks-Gunn
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 77, Nº. 5, 2006, págs. 1359-1374
Mother–Child Bookreading in Low-Income Families: Correlates and Outcomes During the First Three Years of Life
Helen Raikes, Barbara Alexander Pan, Gayle Luze, Catherine S. Tamis-LeMonda, Jeanne Brooks-Gunn, Jill Constantine, Louisa Banks Tarullo, H. Abigail Raikes, Eileen T. Rodriguez
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 77, Nº. 4, 2006, págs. 924-953
Jeanne Brooks-Gunn, JoAnn Robinson, Christy Brady-Smith, Linda C. Halgunseth, Scott Harper, Jean M. Ispa, Lisa Boyce, Mark A. Fine
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 75, Nº. 6, 2004, págs. 1613-1631
P. Lindsay Chase-Lansdale, Rachel A. Gordon, Jeanne Brooks-Gunn
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 75, Nº. 4, 2004, págs. 1013-1038
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados