Periodo de publicación recogido
|
|
|
A Test of the Bistrategic Control Hypothesis of Adolescent Popularity
Amy C. Hartl, Brett Laursen, Stéphane Cantin, Frank Vitaro
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 3, 2020, págs. 635-648
Intrinsic Motivation and Achievement in Mathematics in Elementary School: A Longitudinal Investigation of Their Association
Gabrielle Garon-Carrier, Michel Boivin, Frédéric Guay, Yulia Kovas, Ginette Dionne, Jean-Pascal Lemelin, Jean R. Séguin, Frank Vitaro, Richard E. Tremblay
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 1, 2016, págs. 165-175
Early Nonparental Care and Social Behavior in Elementary School: Support for a Social Group Adaptation Hypothesis
Jean-Baptiste Pingault, Richard E. Tremblay, Frank Vitaro, Christa Japel, Michel Boivin, Sylvana Côté
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 5, 2015, págs. 1469-1488
Strong Genetic Contribution to Peer Relationship Difficulties at School Entry: Findings From a Longitudinal Twin Study
Michel Boivin, Mara Brendgen, Frank Vitaro, Ginette Dionne, Alain Girard, Daniel Pérusse, Richard E. Tremblay
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 3, 2013, págs. 1098-1114
Mara Brendgen, Michel Boivin, Ginette Dionne, Edward D. Barker, Frank Vitaro, Alain Girard, Richard E. Tremblay, Daniel Pérusse
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 82, Nº. 6, 2011, págs. 2021-2036
Controlling Parenting and Physical Aggression During Elementary School
Mireille Joussemet, Frank Vitaro, Edward D. Barker, Sylvana Côté, Daniel S. Nagin, Mark Zoccolillo, Richard E. Tremblay
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 2, 2008, págs. 411-425
Linkages Between Children’s and Their Friends’ Social and Physical Aggression: Evidence for a Gene–Environment Interaction?
Mara Brendgen, Michel Boivin, Frank Vitaro, William Bukowski, Ginette Dionne, Richard E. Tremblay, Daniel Pérusse
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 1, 2008, págs. 13-29
Jean-Pascal Lemelin, Michel Boivin, Nadine Forget-Dubois, Ginette Dionne, Jean R. Séguin, Mara Brendgen, Frank Vitaro, Richard E. Tremblay, Daniel Pérusse
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 6, 2007, págs. 1855-1869
The Timing of Middle-Childhood Peer Rejection and Friendship: Linking Early Behavior to Early-Adolescent Adjustment
Sara Pedersen, Frank Vitaro, Edward D. Barker, Anne I. H. Borge
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 4, 2007, págs. 1037-1051
Erratum: Correction to Description of Analytic Method
Frank Vitaro, Brigitte Wanner, Patricia Vuijk, Alfons A. M. Crijnen, Pol A. C. van Lier
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 77, Nº. 1, 2006, pág. 244
Gender Differences in Developmental Links Among Antisocial Behavior, Friends' Antisocial Behavior, and Peer Rejection in Childhood: Results From Two Cultures.
Pol A. C. van Lier, Frank Vitaro, Brigitte Wanner, Patricia Vuijk, Alfons A. M. Crijnen
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 76, Nº. 4, 2005, págs. 841-855
Examining Genetic and Environmental Effects on Social Aggression: A Study of 6-Year-Old Twins.
Mara Brendgen, Ginette Dionne, Alain Girard, Michel Boivin, Frank Vitaro, Daniel Pérusse
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 76, Nº. 4, 2005, págs. 930-946
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados