InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Beta1-Integrin blockade prevents podocyte injury in experimental models of minimal change disease
Gabriel Miguel Cara Fuentes, Rakesh Verma, Madhusudan Venkatareddy, Colin Baker, Federica Piani, Sogut Turkmen Aksoy, Neha Vazzalwar, Gabriela E. Garcia, Mindy Banks, Flor Ángel Ordoñez Álvarez, María del Carmen de Lucas Collantes, Petter Bjornstad, Juan David González Rodríguez, Richard J. Johnson, Puneet Garg
Nefrología: publicación oficial de la Sociedad Española de Nefrología, ISSN 0211-6995, Vol. 44, Nº. 1, 2024, págs. 90-99
Editorial: the three editors
Colin Baker, Jean-Marc Dewaele, Li Wei
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 21, Nº. 8, 2018, págs. 893-896
How deep is your immersion?: Policy and practice in Welsh-medium preschools with children from different language backgrounds
Tina Hickey, Gwyn Lewis, Colin Baker
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 17, Nº. 2, 2014 (Ejemplar dedicado a: Immersion Education in the Early Years), págs. 215-234
Colin Baker
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 15, Nº. 6, 2012 (Ejemplar dedicado a: LITERACIES CROSSING BORDERS), págs. 625-626
Reviews editorship – Aneta Pavlenko
Colin Baker
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 13, Nº. 6, 2010, págs. 681-681
Multilingualism in the English-speaking World.: Viv Edwards
Colin Baker
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 9, Nº. 4, 2006, págs. 512-514
Colin Baker
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 8, Nº. 6, 2005, págs. 505-505
Voices of Authority: Education and Linguistic Difference: M. Heller and M. Martin-Jones (eds)
Colin Baker
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 6, Nº. 3-4, 2003, págs. 303-304
Colin Baker, Aneta Pavlenko
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 6, Nº. 1, 2003, págs. 1-1
Language, society and education in Singapore: Issues and trends: S. Gopinathan, Anne Pakir, Ho Wah Kam and Vanithamani Saravanan (Eds.)
Colin Baker
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 4, Nº. 1, 2000, págs. 119-122
Ha sido reseñado en:
Language, Society and Education in Singapore: Issues and Trends (2nd edn): S. Gopinathan, Anne Pakir, Ho Wah Kam and Vanithamani Saravanan (eds).
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 3, Nº. 1, 2000, págs. 57-62
100 Bilingual Lessons: Distributing Two Languages in Classrooms
Gwyn Lewis, Dewi Bryn Jones, Colin Baker
Bilingual and multilingual education in the 21st century: building on experience / coord. por Christian Abelló Contesse, Paul Michael Chandler, María Dolores López-Jiménez, Manuel Rubén Chacón Beltrán, 2013, ISBN 9781783090693, págs. 107-135
Special Educational Needs, Inclusion and Diversity: A Textbook N. Frederickson andT. Cline
Colin Baker
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 7, Nº. 1, 2004, págs. 87-88
Es reseña de:
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 37, Nº. 2, 2010, págs. 103-105
Fundamentos de educación bilingüe y bilingüismo
Colin Baker
Madrid : Cátedra, 1997. ISBN 84-376-1522-4
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados