InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Use of Twitter across educational settings: a review of the literature
Aqdas Malik, Cassandra Heyman-Schrum, Aditya Johri
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 16, 2019
Creative collaboration: a case study of the role of computers in supporting representational and relational interaction in student engineering design teams
Aditya Johri, Christopher Williams, James Pembridge
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 29, no. 1, 2013, págs. 33-44
Assessing the effectiveness of open organizing as a model for re-designing design learning
Aditya Johri, Hon Jie Teo
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 28, no. 2, 2012, págs. 374-380
Sociomaterial bricolage: The creation of location-spanning work practices by global software developers
Aditya Johri
Information and software technology, ISSN 0950-5849, Vol. 53, Nº 9, 2011, págs. 955-968
Framework for improving engineering representational literacy by using pen-based computing
Aditya Johri, Vinod K Lohani
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 27, no. 5, 2011, págs. 958-967
Open organizing: designing sustainable work practices for the engineering workforce
Aditya Johri
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 26, no. Extra 2, 2010, págs. 278-286
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados