Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Goedele Vandommele, Koen Van Gorp, Kris Van Den Branden, Sven De Maeyer
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 43, Nº 6, 2022, págs. 1094-1115
How students perform synthesis tasks: An empirical study into dynamic process configurations
Elke Van Steendam, Nina Vandermeulen, Sven De Maeyer, Marije Lesterhuis, Huub van den Bergh, Gert Rijlaarsdam
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 8, 2022, págs. 1773-1800
Taking a free ride: How team learning affects social loafing
Catherine Gabelica, Sven De Maeyer, Michaéla C. Schippers
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 4, 2022, págs. 716-733
How are learning strategies reflected in the eyes?: Combining results from self‐reports and eye‐tracking
Leen Catrysse, David Gijbels, Vincent Donche, Sven De Maeyer, Marije Lesterhuis, Piet Van Den Bossche
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 88, Nº. 1, 2018, págs. 118-137
Differential use of learning strategies in first-year higher education: The impact of personality, academic motivation, and teaching strategies
Vincent Donche, Sven De Maeyer, Liesje Coertjens, Tine Van Daal, Peter Van Petegem
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2013, págs. 238-251
Ann Stes, Sven De Maeyer, David Gijbels, Peter Van Petegem
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2012, págs. 398-419
Subtitled television series inside the efl classroom: long-term effects upon colloquial language learning and oral production
Tesis doctoral dirigida por Mar Gutiérrez-Colón Plana (dir. tes.), Sven De Maeyer (dir. tes.), Vincent Donche (dir. tes.). Universitat Rovira i Virgili (2016).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados