InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Lien Demulder, Karine Verschueren, Marlies Lacante, Vincent Donche
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 38, Nº 3, 2023, págs. 1145-1163
Katelijne Barbier, Elke Struyf, Karine Verschueren, Vincent Donche
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 38, Nº 1, 2023, págs. 83-107
Ward Nouwen, Noel Clycq, Annemie Struyf, Vincent Donche
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 37, Nº 3, 2022, págs. 877-900
First-year students’ social adjustment process in professional higher education: key experiences and their occurrence over time
Jonas Willems, Vincent Donche, Liesje Coertjens
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 37, Nº 2, 2022, págs. 585-604
Identifying science students at risk in the first year of higher education: The incremental value of non-cognitive variables in predicting early academic achievement
Jonas Willems, Liesje Coertjens, Bart Tambuyzer, Vincent Donche
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 34, Nº 4, 2019, págs. 847-872
Eva Kyndt, Vincent Donche, Liesje Coertjens, Tine Van Daal, David Gijbels, Peter Van Petegem
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 34, Nº 2, 2019, págs. 457-478
Dorien Noyens, Vincent Donche, Liesje Coertjens, Tine Van Daal, Peter Van Petegem
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 34, Nº 1, 2019, págs. 67-86
How are learning strategies reflected in the eyes?: Combining results from self‐reports and eye‐tracking
Leen Catrysse, David Gijbels, Vincent Donche, Sven De Maeyer, Marije Lesterhuis, Piet Van Den Bossche
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 88, Nº. 1, 2018, págs. 118-137
Differential use of learning strategies in first-year higher education: The impact of personality, academic motivation, and teaching strategies
Vincent Donche, Sven De Maeyer, Liesje Coertjens, Tine Van Daal, Peter Van Petegem
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2013, págs. 238-251
Subtitled television series inside the efl classroom: long-term effects upon colloquial language learning and oral production
Tesis doctoral dirigida por Mar Gutiérrez-Colón Plana (dir. tes.), Sven De Maeyer (dir. tes.), Vincent Donche (dir. tes.). Universitat Rovira i Virgili (2016).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados