Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
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The effects of shared consumption on product life cycles and advertising effectiveness: the case of the motion picture market
Sebastiano A. Delre, Thijs L. J. Broekhuizen, Tammo H. A. Bijmolt
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Vol. 53, Nº 4, 2016, págs. 608-627
The effect of electronic word of mouth on sales: : A meta-analytic review of platform, product, and metric factors
Ana Babić Rosario, Francesca Sotgiu, Kristine de Valck, Tammo H. A. Bijmolt
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Vol. 53, Nº 3, 2016
The effects of introducing and terminating loyalty programs
Valentyna Melnyk, Tammo H. A. Bijmolt
European Journal of Marketing, ISSN-e 1758-7123, Vol. 49, Nº. 3-4, 2015, págs. 398-419
Robert P. Rooderkerk, Harald J. van Heerde, Tammo H. A. Bijmolt
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 32, Nº 5, 2013, págs. 699-715
Valentyna Melnyk, Stijn M. J. van Osselaer, Tammo H. A. Bijmolt
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 73, Nº 4, 2009, págs. 82-96
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