InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Using apps to visualize graph theory
Anne Larson Quinn, Andrew Benzing (ed. lit.), Heather Lynn Johnson (ed. lit.), Steve Phelps (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 8, 2015, págs. 626-631
Pinterest: a tool for lesson planning
Morgan Hooks, Andrew Benzing (ed. lit.), Heather Lynn Johnson (ed. lit.), Steve Phelps (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 6, 2015, págs. 466-468
Using Graph Theory to understand first nations connections
Jehu Peters, Don Metz, Andrew Benzing (ed. lit.), Heather Lynn Johnson (ed. lit.), Steve Phelps (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 4, 2015, págs. 311-313
Using surfer to investigate algebraic surfaces
David Grünberg, Andreas Matt, Andrew Benzing (ed. lit.), Heather Lynn Johnson (ed. lit.), Steve Phelps (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 3, 2015, págs. 221-226
Michelle Cetner, Andrew Benzing (ed. lit.), Heather Lynn Johnson (ed. lit.), Steve Phelps (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 2, 2015, págs. 148-151
High-leverage apps for the mathematics classroom: WolframAlpha
Emily P. Thrasher, Ayanna D. Perry, Andrew Benzing (ed. lit.), Heather Lynn Johnson (ed. lit.), Steve Phelps (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 1, 2015, págs. 66-70
Understanding algebra graphs using SmartGraphs
Jessica Ulcickas MacKenzie, Andy Zucker, Carolyn J. Staudt, Andrew Benzing (ed. lit.), Heather Lynn Johnson (ed. lit.), Steve Phelps (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 5, 2015-2016, págs. 387-390
Antonina Kumka, Andrew Benzing (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 3, 2014, págs. 226-229
Ashley Naornick, James Kett (ed. lit.), Andrew Benzing (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 2, 2014, págs. 148-150
Linear programming with more than two decision variables
Thomas G. Edwards, Kenneth R. Chelst, James Kett (ed. lit.), Andrew Benzing (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 1, 2014, págs. 64-69
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados