Periodo de publicación recogido
|
|
|
Sir, are you wearing nail varnish?
Gary Williams
Physics education, ISSN 0031-9120, Vol. 41, Nº 4, 2006, págs. 317-322
Antimatter and 20th century science
Gary Williams
Physics education, ISSN 0031-9120, Vol. 40, Nº 3, 2005, págs. 238-244
Binary-star eclipse simulated with PC drawing package
Gary Williams
Physics education, ISSN 0031-9120, Vol. 40, Nº 2, 2005, pág. 124
Screensavers are a talking point
Gary Williams
Physics education, ISSN 0031-9120, Vol. 40, Nº 1, 2005, pág. 24
Paperclip physics poses sticky problem
Gary Williams
Physics education, ISSN 0031-9120, Vol. 38, Nº 1, 2004, pág. 23
Popping corn packs a punch: but how do you measure the force?
Gary Williams
Physics education, ISSN 0031-9120, Vol. 38, Nº 1, 2004, págs. 28-29
LED bulb brightens up physics lessons
Gary Williams
Physics education, ISSN 0031-9120, Vol. 39, Nº 6, 2004, pág. 470
Inexpensive children's toy aids lessons in light
Gary Williams
Physics education, ISSN 0031-9120, Vol. 39, Nº 6, 2004, págs. 470-471
Gravity has less of a pull in the world of gaming
Gary Williams
Physics education, ISSN 0031-9120, Vol. 39, Nº 5, 2004, págs. 387-388
The need for speed: putting the thrill back into data collection
Gary Williams
Physics education, ISSN 0031-9120, Vol. 39, Nº 5, 2004, pág. 389
Virtual vistas are a physics talking point
Gary Williams
Physics education, ISSN 0031-9120, Vol. 39, Nº 5, 2004, págs. 389-390
Photoelectric effect can be memorable without being expensive
Gary Williams
Physics education, ISSN 0031-9120, Vol. 39, Nº 2, 2004, págs. 132-133
Tony Reeves , Gary Williams
Physics education, ISSN 0031-9120, Vol. 38, Nº 2, 2003, págs. 150-155
Make an exhibition of yourself
Gary Williams
Physics education, ISSN 0031-9120, Vol. 37, Nº 5, 2002, pág. 434
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados