Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Let Students Work: Analysis of the Role of Differing Facilitation on Student Engagement in a Large Stadium-Style Lecture Hall
Nicole E. States, Carson Lovig, Karsten Martin, Hannah T. Nennig, Renée S. Cole
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 11, 2023, págs. 4237-4248
Developing Student Process Skills in a General Chemistry Laboratory
Gil Reynders, Erica Suh, Renée S. Cole, Rebecca L. Sansom
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 10, 2019, págs. 2109-2119
Looking Beyond Lewis Structures: A General Chemistry Molecular Modeling Experiment Focusing on Physical Properties and Geometry
Kimberly J. Linenberger, Renée S. Cole, Somnath Sarkar
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 88, Nº 7, 2011, págs. 962-965
Book Review of Misconceptions in Chemistry: Addressing Perceptions in Chemical Education
Renée S. Cole
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 88, Nº 4, 2011, págs. 386-386
Program for the Division of Chemical Education
Renée S. Cole, Catherine H. Middlecamp, Stacey Lowery Bretz
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 83, Nº 3, 2006, págs. 359-368
Chemistry, Teaching, and WebCT
Renée S. Cole
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 77, Nº 7 (July), 2000, págs. 826-826
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados