InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Lane Fischer, Olga Maria Belikov, Tarah K. Ikahihifo, John Hilton III, David Wiley, Michael Troy Martin
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 12, Nº. 3, 2020, págs. 399-415
Student Perceptions of Open Pedagogy: An Exploratory Study
John Hilton III, David Wiley, Reta Chaffee, Jennifer Darrow, JoAnn Guilmett, Sarah Harper, Bryson Hilton
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 11, Nº. 3, 2019, págs. 275-288
Analysis of Student and Faculty Perceptions of Textbook Costs in Higher Education
Michael Troy Martin, Olga Maria Belikov, John Hilton III, David Wiley, Lane Fischer
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 9, Nº. 1, 2017, págs. 79-91
Teaching, doing, and sharing project management in a studio environment
Daniel L. Randall, Jacquelyn C. Johnson, Richard E. West, David Wiley
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 53, Nº. 6, 2013 (Ejemplar dedicado a: A general issue covering varied aspects of educational technology), págs. 24-28
Is technology neutral?: Some personal reflections
David Wiley
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 52, Nº. 1, 2012 (Ejemplar dedicado a: A special issue on technology neutrality, ethics, values, and human social systems; regular features), págs. 37-39
Book reviews: "You are not a gadget: A manifesto," Jaron Lanier
David Wiley
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 51, Nº. 1, 2011, págs. 52-53
Es reseña de:
You are not a gadget: A manifesto
Jaron Lanier
New York : Vintage, 2011
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados