InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Horizontes digitales complejos en el futuro de la educación 4.0: luces desde las recomendaciones de UNESCO
María Soledad Ramírez Montoya, Rory McGreal, Jane frances Obiageli Agbu
RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, ISSN 1138-2783, Vol. 25, Nº 2, 2022, págs. 9-21
Formalising informal learning: Assessment and accreditation challenges within disaggregated systems
Rory McGreal, Dianne Conrad, Angela Murphy, Gabi Witthaus, Wayne Mackintosh
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 6, Nº. 2, 2014 (Ejemplar dedicado a: Selected papers from the OCWC Global 2014 conference), págs. 125-133
Mobile Technologies and the Future of Global Education
Rory McGreal
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Nº. 1, 2006, págs. 11-16
Tele education NB: smart software sharing in a multi-point environment
Rory McGreal
Open praxis: the bulletin of the International Council for Distance Education, ISSN 1369-9997, Nº. 2, 1994, págs. 12-13
Course enhancement for distance education in Secondary Schools
Rory McGreal
Open praxis: the bulletin of the International Council for Distance Education, ISSN 1369-9997, Nº. 1, 1993, págs. 12-14
Question of Leadership: Strategic Positioning of University Micro-Credentials
Rory McGreal, Mark Brown, Jr Don Olcott, Timothy Read
Digital Reset: European Universities Transforming for a Changing World: Overview of papers as presented during the Innovating Higher Education Conference 2022: 19-21 October 2022 in Athens / coord. por George Ubachs, Stefan Meuleman, Alessandra Antonaci, 2022, ISBN 9789079730452, pág. 366
Mobile technology and content delivery in education
Rory McGreal, Kinshuk
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 1170-1171
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados