Periodo de publicación recogido
|
|
|
A SWOT analysis of ChatGPT: Implications for educational practice and research
Mohammadreza Farrokhnia, Seyyed Kazem Banihashema, Omid Noroozi, Arjen Wals
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 61, Nº 3, 2024, págs. 460-474
Feedback sources in essay writing: peergenerated or AI-generated feedback?
Seyyed Kazem Banihashem, Nafiseh Taghizadeh Kerman, Omid Noroozi, Jewoong Moon, Hendrik Drachsler
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 21, 2024
The role of students’ epistemic beliefs for their argumentation performance in higher education
Omid Noroozi
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 60, Nº 4, 2023, págs. 501-512
Editorial to the special issue: Technological and pedagogical innovations for facilitation of students’ collaborative argumentation-based learning
Omid Noroozi, Armin Weinberger, Paul A. Kirschner
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 58, Nº 5, 2021, págs. 499-500
Supporting argumentative essay writing through an online supported peer-review script
Saeed Latifi, Omid Noroozi
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 58, Nº 5, 2021, págs. 501-511
How does online peer feedback improve argumentative essay writing and learning?
Saeed Latifi, Omid Noroozi, Javad Hatami, Harm J.A. Biemans
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 58, Nº 2, 2021, págs. 195-206
The effects of online peer feedback and epistemic beliefs on students’ argumentation-based learning
Omid Noroozi, Javad Hatami
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 56, Nº 5, 2019, págs. 548-557
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados