Periodo de publicación recogido
|
|
|
Motivation and perceived costs to achievement in advanced moocs: a mixed method study of advanced engineering mooc engineering learners’ motivation and perceived barriers
Mitchell Zielinski, Victoria West, Hillary E. Merzdorf, Kerrie A. Douglas, Peter Bermel
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 35, no. Extra 5, 2019, págs. 1540-1550
Nick A. Stites, Kerrie A. Douglas, David Evenhouse, Edward Berger, Jennifer Deboer, Jeffrey F. Rhoads
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 35, no. 2, 2019, págs. 491-509
The critical-thinking engineering information literacy test (CELT): a validation study for fair use among diverse students
Kerrie A. Douglas, Todd M. Fernandez, Senay Purzer, Michael Fosmire, Amy van Epps
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 34, no. Extra 4, 2018, págs. 1347-1362
Reliability, validity, and fairness: a content analysis of assessment development publications in major engineering education journals
Kerrie A. Douglas, Anastasia Rynearson, Senay Purzer, Johannes Strobel
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. 5 (Parte A), 2016, 1971 págs.
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados