Periodo de publicación recogido
|
|
|
Prateek Shekhar, Cheryl A. Bodnar
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 36, no. 1 (Parte A), 2020, págs. 213-225
Understanding student participation in entrepreneurship education programs:: a critical review
Prateek Shekhar, Aileen Huang Saad, Julie Libarkin
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 34, no. Extra 3, 2018, págs. 1060-1072
Expert blind spot among pre-service and in-service teacher: beliefs about algebraic reasoning and potential impact on engineering education
Anthony Petrosino, Prateek Shekhar
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 34, no. 1, 2018, págs. 97-105
Examining Instructional Change: an observational study of engineering instructors’ use of active learning
Prateek Shekhar, Maura Borrego
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 33, no. 6 (Parte A), 2017, págs. 1717-1725
Implementing project-based learning in a civil engineering course: a practitioner’s perspective
Prateek Shekhar, Maura Borrego
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 33, no. 4, 2017, 1148 págs.
Kevin Nguyen, Jenefer Husman, Cynthia Waters, Charles Henderson, Cynthia J. Finelli, Matt Demonbrun, Michael Prince, Prateek Shekhar, Maura Borrego
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 33, no. 1 (Parte A), 2017, págs. 2-18
STEM integration: A Study examining the enactment of prescribed Research Based Engineering Curriculum
Anthony Petrosino, Katherine A. Gustafson, Prateek Shekhar
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. 1 (Parte A), 2016, págs. 219-229
Prateek Shekhar, Matt Demonbrun, Maura Borrego, Cynthia J. Finelli, Michael Prince, Charles Henderson, Cynthia Waters
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 31, no. Extra 2, 2015, págs. 597-609
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados