Olga I. Vaganova, Aleksandr A. Korostelev, Irina V. Akimova
Revista Amazonia Investiga, ISSN-e 2322-6307, Vol. 11, Nº. 49, 2022, págs. 6-8
Formation of students' ability to cognitive activity in the learning process
Elena M. Chertakova, Anna V. Lapshova, Olga I. Vaganova, Marina N. Bulaeva, Natalia V. Bystrova
Propósitos y representaciones, ISSN 2307-7999, ISSN-e 2310-4635, Vol. 9, Nº. Extra 1 (Educational practices and teacher training), 2021
Modern technologies in working with gifted students
Irina V. Rudenko, Natalia V. Bystrova, Zhanna V. Smirnova, Olga I. Vaganova, Maxim M. Kutepov
Propósitos y representaciones, ISSN 2307-7999, ISSN-e 2310-4635, Vol. 9, Nº. Extra 1 (Educational practices and teacher training), 2021
The formation of bachelors’ digital competencies at the university
Julia M. Tsarapkina, Lyudmila N. Plahina, Natalia Konoplyuk, Olga I. Vaganova, Anna V. Lapshova
Propósitos y representaciones, ISSN 2307-7999, ISSN-e 2310-4635, Vol. 9, Nº. Extra 1 (Educational practices and teacher training), 2021
Timetracker capabilities in student project activities
Olga A. Sorokina, Irina N. Odarich, Olga I. Vaganova, Marina N. Bulaeva, Anna V. Lapshova
Propósitos y representaciones, ISSN 2307-7999, ISSN-e 2310-4635, Vol. 9, Nº. Extra 1 (Educational practices and teacher training), 2021
Formation of bachelors’ competence readiness to work in a team
Nadegda V. Saratovtseva, Olga E. Kozlova, Olga I. Vaganova, Olga T. Chernei, Zhanna V. Smirnova
Propósitos y representaciones, ISSN 2307-7999, ISSN-e 2310-4635, Vol. 9, Nº. Extra 1 (Educational practices and teacher training), 2021
Organization of project activities in the system of advanced training of teachers
Inna K. Kirillova, Irina V. Akimova, Oksana P. Denisova, Olga I. Vaganova, Natalia Zhitnikova
Propósitos y representaciones, ISSN 2307-7999, ISSN-e 2310-4635, Vol. 9, Nº. Extra 1 (Educational practices and teacher training), 2021
Electronic gaming technologies in professional education
Olga I. Vaganova, Marina R. Zheltukhina, Anna I. Sinina, Julia M. Tsarapkina, Olga P. Kokoulina
Revista Amazonia Investiga, ISSN-e 2322-6307, Vol. 10, Nº. 47, 2021, págs. 19-26
Cross-cutting technologies in education
Olga I. Vaganova, Julia M. Tsarapkina, Marina R. Zheltukhina, Elena G. Knyazeva, Julia S. Krasilnikova
Revista Amazonia Investiga, ISSN-e 2322-6307, Vol. 10, Nº. 47, 2021, págs. 27-34
Internet design in a modern educational environment
Zainab K. Alieva, Olga I. Vaganova, Inna K. Kirillova, Julia M. Tsarapkina, Olga V. Sesorova
Revista de la Universidad del Zulia, ISSN-e 2665-0428, ISSN 0041-8811, Vol. 12, Nº. Extra 35, 2021 (Ejemplar dedicado a: Journal of the University of Zulia, Special Issue, November 2021. Education Sciences), págs. 235-245
Monitoring and evaluation procedure with LMS Moodle
Natalia V. Belozertseva, Olga I. Vaganova, Irina V. Akimova, Anna V. Lapshova, Roman A. Stepanov
Revista de la Universidad del Zulia, ISSN-e 2665-0428, ISSN 0041-8811, Vol. 12, Nº. Extra 35, 2021 (Ejemplar dedicado a: Journal of the University of Zulia, Special Issue, November 2021. Education Sciences), págs. 290-302
Role of foresight sessions in professional self-development of students
Nikolay P. Dedov, Elena B. Fantalova, Olga I. Vaganova, Anna V. Lapshova, Vladimir A. Kuznetsov
Revista de la Universidad del Zulia, ISSN-e 2665-0428, ISSN 0041-8811, Vol. 12, Nº. Extra 35, 2021 (Ejemplar dedicado a: Journal of the University of Zulia, Special Issue, November 2021. Education Sciences), págs. 504-515
Olga I. Vaganova, Maxim M. Kutepov, Elena A. Chelnokova, Meliya N. Harabadjah, Natalya S. Merzlyakova
Revista de la Universidad del Zulia, ISSN-e 2665-0428, ISSN 0041-8811, Vol. 11, Nº. 31, 2020 (Ejemplar dedicado a: Revista de la Universidad del Zulia, Volumen 11, Número 31, Ciencias Sociales y Arte), págs. 473-484
Assessing students’ learning outcomes under informatization of professional education
Zhanna V. Smirnova, Olga I. Vaganova, Viktor A. Sokolov, Elena N. Galkina
Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, ISSN 1012-1587, Nº. Extra 18, 2018, págs. 2464-2479
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados