InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Students’ Experience of a ChatGPT Enabled Final Exam in a Non-Majors Chemistry Course
Morgan J. Clark, Micke Reynders, Thomas A. Holme
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 5, 2024, págs. 1983-1991
Considering 100 Years of Instructional Innovation in Biochemistry
Thomas A. Holme
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 4, 2023, págs. 1411-1412
What Role May Intuitive Concepts about Chemical Ideas Play When Students Take Timed Tests?
Thomas A. Holme
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 10, 2021, págs. 3059-3060
Jiwoo An, Thomas A. Holme
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 4, 2021, págs. 1458-1464
Integrating the Molecular Basis of Sustainability into General Chemistry through Systems Thinking
Peter G. Mahaffy, Stephen A. Matlin, J. Marc Whalen, Thomas A. Holme
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 12, 2019, págs. 2730-2741
Graphical Tools for Conceptualizing Systems Thinking in Chemistry Education
Katherine B. Aubrecht, Yehudit Judy Dori, Thomas A. Holme, Rea Lavi, Stephen A. Matlin, MaryKay Orgill, Heather Skaza Acosta
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 12, 2019, págs. 2888-2900
The ACS Exams Institute Undergraduate Chemistry Anchoring Concepts Content Map III: Inorganic Chemistry
Keith A. Marek, Jeffrey R. Raker, Thomas A. Holme, Kristen L. Murphy
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 2, 2018, págs. 233-237
Executive Committee Report, October 2003
Thomas A. Holme, Mary Nakhleh, Jerry L. Sarquis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 81, Nº 1, 2004, págs. 18-20
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados