Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Alisha R. Szozda, Zahra Lalani, Samira Behroozi, Peter G. Mahaffy, Alison B. Flynn
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 6, 2024, págs. 2290-2307
Robert P. MacDonald, Anna N. Pattison, Sarah E. Cornell, Ashley K. Elgersma, Sarah N. Greidanus, Sydney N. Visser, Melanie Hoffman, Peter G. Mahaffy
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 10, 2022, págs. 3530-3539
Alisha R. Szozda, Kathryn Bruyere, Hayley Lee, Peter G. Mahaffy, Alison B. Flynn
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 7, 2022, págs. 2474-2483
Integrating Sustainability into Learning in Chemistry
Jane E. Wissinger, Aurelia Visa, B. B. Saha, Stephen A. Matlin, Peter G. Mahaffy, Klaus Kümmerer, Sarah Cornell
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 4, 2021, págs. 1061-1063
Lessons from a Pandemic: Educating for Complexity, Change, Uncertainty, Vulnerability, and Resilience
Vicente Talanquer, Robert B. Bucat, Roy Tasker, Peter G. Mahaffy
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 2696-2700
Can Chemistry Be a Central Science without Systems Thinking?
Peter G. Mahaffy, Felix M. Ho, Julie A. Haack, Edward J. Brush
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 12, 2019, págs. 2679-2681
Integrating the Molecular Basis of Sustainability into General Chemistry through Systems Thinking
Peter G. Mahaffy, Stephen A. Matlin, J. Marc Whalen, Thomas A. Holme
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 12, 2019, págs. 2730-2741
Future Directions for Systems Thinking in Chemistry Education: Putting the Pieces Together
Alison B. Flynn, MaryKay Orgill, Felix M. Ho, Sarah York, Stephen A. Matlin, David J.C. Constable, Peter G. Mahaffy
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 12, 2019, págs. 3000-3005
Journal of Chemical Education Call for Papers—Special Issue on Reimagining Chemistry Education: Systems Thinking, and Green and Sustainable Chemistry
Peter G. Mahaffy, Edward J. Brush, Julie A. Haack, Felix M. Ho
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 10, 2018, págs. 1689-1691
Beyond “Inert” Ideas to Teaching General Chemistry from Rich Contexts: Visualizing the Chemistry of Climate Change (VC3)
Peter G. Mahaffy, Thomas A. Holme, Leah Martin Visscher, Brian Martin, Ashley Versprille, Mary M. Kirchhoff, Lallie McKenzie, Marcy Towns
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 8, 2017, págs. 1027-1035
Telling Time: Chemistry Education in the Anthropocene Epoch
Peter G. Mahaffy
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 4, 2014, págs. 463-465
Peter G. Mahaffy
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 1, 2014, págs. 10-11
ConfChem Conference: A Virtual Colloquium to Sustain and Celebrate IYC 2011 Initiatives in Global Chemical Education: Visualizing and Understanding the Science of Climate Change
Peter G. Mahaffy, Brian Martin, Anna Schwalfenberg, Darrell Vandenbrink, Darren Eymundson
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 90, Nº 11, 2013, págs. 1552-1553
Breathing Life into Chemists:: Resuscitating Chemistry with Insights from 19th Century Textbooks
Peter G. Mahaffy
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 72, Nº 9 (September), 1995, págs. 767-773
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados