Periodo de publicación recogido
|
|
|
Elementary education majors experience hands-on learning in introductory biology
Katherine Rasmussen, Barbara E. Goodman, Elizabeth M. Freeburg
Advances in physiology education, ISSN 1043-4046, Nº. 1, 2006, págs. 195-203
CFTR in cystic fibrosis and cholera: from membrane transport to clinical practice
Barbara E. Goodman, William H. Percy
Advances in physiology education, ISSN 1043-4046, Nº. 1, 2005, págs. 75-82
Patrick L. Redinius, Barbara E. Goodman, Karen L. Koster
Advances in physiology education, ISSN 1043-4046, Nº. 1, 2005, págs. 112-117
TRANSPORT OF SMALL MOLECULES ACROSS CELL MEMBRANES: WATER CHANNELS AND UREA TRANSPORTERS
Barbara E. Goodman
Advances in physiology education, ISSN 1043-4046, Nº. 4, 2002, págs. 146-157
EVOLUTION OF A PARTNERSHIP TO IMPROVE K-16 SCIENCE EDUCATION
Barbara E. Goodman
Advances in physiology education, ISSN 1043-4046, Nº. 4, 2002, págs. 168-173
SUBMITTING ILLUMINATIONS FOR REVIEW
Heidi L. Collins, Steven B. Waller, Barbara E. Goodman, Stephen E. DiCarlo, David W. Rodenbaugh
Advances in physiology education, ISSN 1043-4046, Nº. 4, 2002, págs. 222-223
TRANSPORT OF SMALL MOLECULES ACROSS CELL MEMBRANES: WATER CHANNELS AND UREA TRANSPORTERS
Barbara E. Goodman
Advances in physiology education, ISSN 1043-4046, Nº. 3, 2002, págs. 146-157
EVOLUTION OF A PARTNERSHIP TO IMPROVE K-16 SCIENCE EDUCATION
Barbara E. Goodman
Advances in physiology education, ISSN 1043-4046, Nº. 3, 2002, págs. 168-173
Propagation of action potentials in myelinated vs. unmyelinated neurons
Barbara E. Goodman, Steven B. Waller
Advances in physiology education, ISSN 1043-4046, Nº. 3, 2002, pág. 223
TEACHING HUMAN CARDIOVASCULAR AND RESPIRATORY PHYSIOLOGY WITH THE STATION METHOD
Barbara E. Goodman, Douglas S. Martin, John L. Williams
Advances in physiology education, ISSN 1043-4046, Nº. 1, 2002, págs. 50-56
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados