The Lost Girl: discourse and Ffcalization
págs. 5-17
Historical criticism: the problem of race in American Literature
págs. 19-27
págs. 29-42
págs. 43-50
págs. 51-67
págs. 69-72
págs. 73-83
págs. 85-97
págs. 99-109
págs. 111-122
Deciphering the Blank Page: a feminist reading of two dystopias, Charlotte Haldane's "Man's World" and Katherine Burdekin's "Swasrfka Night"
págs. 123-128
Thatcherite women: a study of Caryl Churchill's "Top Girls"
págs. 129-134
págs. 135-142
págs. 143-152
págs. 153-157
págs. 159-164
págs. 165-172
págs. 173-178
The creative power of reading: a phenomenological approach to John Barth's "The Floating Opera" and Carlos Fuentes' "Cristóbal Nonato"
págs. 179-185
págs. 187-192
Una aproximación retórica funcional del discurso científico-técnico
Asuncion Jaime Pastor, María Begoña Montero Fleta, Luz Gil Salom, Cristina Pérez-Guillot, Lourdes E. Aznar Mas
págs. 193-202
págs. 203-207
New directions in Feminist theory: masculine culture and objectivity
págs. 209-213
New voices: the writings of minority women in the United States
págs. 215-220
Destrezas de escritura: nuevos estudios sobre sus posibilidades didácticas en el ESL
págs. 221-226
La práctica pedagógica de la interpretación. Propuesta para una asignaturn algo desnortada en teoría
págs. 227-233
Aportaciones al estudio comparativo de la literatura anglo-hispana: Lord Tennyson y José Asunción Silva
págs. 235-242
La aplicación de métodos informáticos a un estudio literario: evolución de la literatura infantil y juvenil anglosajona en España
págs. 243-251
págs. 253-259
Relevancia: ventajas de este enfoque pragmático para el estudio de textos anglosajones ejemplificados en "The Wanderer"
págs. 261-266
La aplicación de la semántica estructural al análisis de hechos de habla: estudio de un caso de la lengua inglesa
págs. 267-272
págs. 273-280
págs. 281-287
Half forgotten fame: two "feminist" views of the 1834 bastardy clauses
págs. 289-294
Confinement, madness and escape en los textos escritos por mujeres: "The yellow wallpaper" de Charlotte Perkins Gilman
págs. 295-298
Error analysis: the impersonal passive : I. Interlanguage
págs. 299-304
págs. 305-313
"Oh what a lovely mess!": reflexiones sobre la traducción de textos teatrales
págs. 315-324
The dramatist can help to create a new theatre by the way he writes. Edward Bond: "A note on dramatic method" : "The bundle"
págs. 325-330
págs. 331-335
págs. 337-346
Input and internction studies: a new field in SLA research
págs. 347-351
The parametrized model of UG in SLA studies: parameter setting and resetting?
págs. 353-362
págs. 363-367
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados