Javier Fernández Río, José Antonio Cecchini Estrada, Kevin Morgan, Antonio Méndez Giménez, Rhys Lloyd
págs. 91-97
Children’s school subjective well-being: the importance of schools in perception of support received from classmates
María Corominas, Mònica González Carrasco, Ferran Casas Aznar
págs. 99-109
Nádia Pereira, Paula C. Ferreira, Ana Margarida Veiga Simão, Paula Paulino, Sofia Oliveira, J. A. Mora-Merchán
págs. 111-116
Bullying/cyberbullying en quinto y sexto curso de educación primaria: diferencias entre contextos rurales y urbanos
Juan Manuel Rodríguez Álvarez, Raúl Navarro Olivas, Santiago Yubero Jiménez
págs. 117-126
Contribution of attentional networks to basic arithmetic achievement in school-age children
Danilka Castro Cañizares, Rocio Kettlun Poblete, Nancy Estévez Pérez
págs. 127-134
Intervention in the cohesion of narrative discourse in pupils with developmental language disorder
Atteneri Delgado Cruz, Gustavo Mario Ramírez Santana, Víctor M. Acosta Rodríguez
págs. 135-140
Testing a model for the monitoring of worked-out algebra-problem examples: from behaviours to outcomes on a math task
Vicente Sanjosé, Carlos B. Gómez Ferragud, José Javier Verdugo Perona, Joan Josep Solaz Portolés
págs. 141-149
School climate and teachers’ motivational variables: effects on teacher satisfaction and classroom motivational climate perceived by middle school students, a cross-cultural study
págs. 151-163
Análisis de redes: una alternativa a los enfoques clásicos de evaluación de los sistemas educativos
Marcos Álvarez Díaz, César Gallego Acedo, Rubén Fernández Alonso, José Muñiz Fernández, Eduardo Fonseca Pedrero
págs. 165-173
Validación de la escala de eficacia docente para la escritura en el contexto educativo español
Ruth Sánchez Rivero, Olga Arias Gundín, Rui Alexandre Alves, Raquel Fidalgo Redondo
págs. 175-184
págs. 185-193
Omaya Amr Rey, Purificación Sánchez Delgado, Rosario Salvador Palmer, María Cibrian Ortiz De Anda, Vanessa Paredes Gallardo
págs. 195-207
Los hermanos de niños con autismo: habilidades lingüísticas y motrices más allá de los tres años
Dunia Garrido del Águila, Gloria Carballo García, Patricia Valverde López
págs. 209-216
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados