Creació de la secció de cultura de l’edició gironina de Nació Digital: Pràctica periodística i nous formats a partir de la interrelació entre universitat, societat i mitjans
La resolución alternativa de conflictos de la teoría a la práctica: Una experiencia innovadora dentro de la universidad a partir de metodologías activas
Actuación sincrónica para mejorar la adquisición de las competencias básicas del grado en derecho mediante el trabajo fin de grado: Relato de una experiencia de innovación docente
Proyecto de innovación educativa multidisciplinar como agente de cambio en la facultad de farmacia de la UPV/EHU: CoordinacióneImplementaciónparalasCompetenciasTransversales
Edorta Santos Vizcaíno, Rosa Berraondo Juaristi, María Yolanda Fernández de Aránguiz Guridi, Águeda Fernández de Aránguiz Guridi, José Ruiz Ortega, Mirari Ayerbe Díaz, Edorta Martínez de Marigorta Izaga, Begoña Lecea, Rosa María Hernández Martín, Aiala Salvador Martínez, Karmele Colom Aristondo, Manoli Igartua Olaechea
Nous espais de col·laboració entre secundària i universitat en l’àmbit de la història de l’art: Grans programes narratius: 3 obres de les PAU analitzades des d’una nova perspectiva
La setmana del parlament universitari: Nous espais per a l’aprenentatge del periodisme: La relació Universitat –Parlament de Catalunya per al desenvolupament competencial en l’àmbit de la comunicació dins de l’EEES
Toni Sellas, Xavier Ginesta, Santiago Giraldo Luque, Aida Martori Muntsant, Eduard Triay Moll
Implementació de la metodologia d’aprenentatge cooperatiu a l’assignatura de Nutrició, metabolisme i bioquímica de Grau d’Infermeria Universitat de Girona: Generació de més evidència sobre resultats i percepció dels estudiants del aprenentatge cooperatiu
Anna Bonmatí, Maria del Carme Malagón Aguilera, Cristina Bosch, Rosa Suñer Soler, Rosario Fernández Peña
Debates y juegos de rol, una vía para desarrollar competencias transversales en los grados de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea UPV/EHU: Experiencia de innovación aplicada en el grado de Gestión de Negocios
Miren Barrenetxea Ayesta, Juan José Mijangos del Campo, Xabier González Lasquibar, Marta Barandiaran, Antonio Cardona Rodríguez
Articulación universidad y escuela secundaria: El conocimiento como punto de intersección entre ambos niveles: Los proyectos tecnológicosy el aula virtual de matemática
La evaluación entre iguales para la mejora de aprendizaje y el desarrollo de competencias: Análisis de la percepción de los estudiantes
Laura Pons Seguí, Elena Cano García, Laia Lluch, Maite Fernández Ferrer
La pràctica reflexiva com a eina didàctica: elements clau, espais i moments: Determinant les claus per reorganitzar la pràctica reflexiva en l’espai i el temps a partir de la veu dels i les estudiants, per a fer-la més efectiva en la formació universitària
Victòria Morin, Anna Escofet Roig, Mireia Esparza, Anna Maria Novella Càmara, Laura Rubio
Profesores universitarios principiantes:: trayectorias de formación y calidad de la enseñanza
Marcos Henrique Almeida dos Santos, Mara Regina Lemes De Sordi
La interacción docente como estrategia de coimplicación en la universidad: El caso de VisualidadesContemporáneas
La universitat com agent sinèrgic per a la promoció del plurilingüisme i la interculturalitat: Formació i competència plurilingüe
OSWALDO: Observación de la docencia entre iguales
Verónica Moreno, Davinia Hernández Leo, Miquel Oliver, Encarna Atienza
SAVEnergy: Foment de l'estalvi d'energia a les llars dels joves de Secundària
El Conte llegendari: Una estratègia per a la integració dels coneixements de la literatura infantil mitjançant l’Aprenentatge basat en projectes
Desarrollo y evaluación de la competencia “trabajo en equipo”: Una experiencia con alumnado de la Facultad de Ciencias de la Educación de la UAB
Óscar Mas Torelló, Patricia Olmos Rueda, Georgina París Mañas, José María Sanahuja Gavaldá
La fluidez lectora silenciosa como candidata a predictora de los resultados escolares: Un estudio exploratorio con estudiantes de 1º de ESO de Cataluña
Àrees clau de la innovació docent a la Universitat de Barcelona: Línies d’innovació prioritàriesals projectes d’innovació
Carolina Quirós Domínguez, María José Rubio Hurtado, Mercè Torrado Fonseca
Eina per a la captació de talent al grau d'enginyeria química (#TEQxC2): El cas de la UPC a Manresa
F. Xavier C. de las Heras, Eva Berzal Izquierdo, Anna Bonsfills, Pere Busquets, Antoni David Dorado, Xavier Gamisans, Roser Gorchs, María Dolores Grau Sevilla, Xavier Guimerà, Concepció Lao, Eloi Morral, Lledó Prades, Francesca Sala, Montserrat Solé, Imma Torra Bitlloch
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados