En Jordi i el grup LIEC, una convicció compartida.
Anna Marbà, Conxita Márquez, Neus Sanmartí i Puig, Mercé Izquierdo i Aymerich
págs. 7-9
En Jordi, un més en el dia a dia del grup de treball de professorat de ciències Eduwikilab
Jesús Gasco Díaz, Javier Losarcos Rengel, Guillem Municio Samon, Pere Royo Urgellès
, Eulàlia Serrano Alcaraz
págs. 10-13
De consumir a viure la ciència: un canvi en la mirada didàctica a l’aula de Física i Química
Laura Arévalo, Maria Cano Colino, David Corrons Usón, Núria Domènech Amador, Aránzazu García Larrosa, Núria Janer Gual, Manel Juncà, Adrián López Fernández, Alícia López Jornet, Miguel Padilla Muñoz, Daniel Parcerisas Brossa, Mercè Prieto Tapia, Maria Dolors Ribera Vall, Caterina Solé
págs. 14-18
págs. 19-23
Esbossos del Jordi. Les nostres imatges, la seva imatge.
Eulàlia Serrano Alcaraz, Laura Espasa, Berta Peris Estany, Mireia Carreras Salinas, Inma Rivera Cotes, Anna Saperas Morón, Liliana Recuero Nogueras, Esther González de Vicente
págs. 24-35
L’aportació de Jordi Domènech a la formació continuada del professorat
Mireia Manresa Potrony, Begonya Oliveras Prat, Laura Santacruz Parrilla
págs. 36-39
págs. 40-44
págs. 45-49
L’Institut Marta Estrada: l’experiència compartida d’iniciar un projecte educatiu
págs. 50-55
págs. 56-59
Contextualització pel desenvolupament de pràctiques científiques
Lucía Fernández Rodríguez, María Rut Jiménez Liso, Ángel Blanco-López
págs. 60-68
Traçant camins educatius: El llegat del Jordi en la transformació de l'ensenyament de les ciències a Xile.
Sylvia Moraga Toledo, Fabianna Otárola Benavides, Jessica Soto, Pía Astudillo Leiva
págs. 69-73
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados