Is Colombia Ready for “Bilingualism”? (2008) Sánchez Solarte, Ana Clara Obando Guerrero, Gabriel Vicente Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 9 Núm. 1 Pág. 181-195
- Número de citas: 30 (6.7% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 22 FILOLOGIA HISPANICA 2 LINGUISTICA 2 ECONOMIA 2 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Aprendizaje del inglés Vol. 18 Núm. 34 Pág. 115-133 | 2024 | Entretextos |
Paba Barbosa, Carmelina
Iguarán Jiménez, Amanda Miguel
Sequea Gutiérrez, Esther
|
A Task-based Teacher Development Program in a Rural Public School in Colombia Vol. 29 Núm. 1 Pág. 1-20 | 2022 | HOW |
Coronado Rodríguez, Claudia Camila
Aguilar Peña, Luisa Fernanda
Osorio, María Fernanda Jaime
|
Learning Needs of English and French Students from a Modern Languages Program at a Colombian University Vol. 29 Núm. 1 Pág. 1-28 | 2022 | HOW |
Encarnacion Mosquera, Carmelina
|
Triggering Factors that Reinforce or Change EFL Preservice Teachers’ Beliefs during the Practicum Vol. 24 Núm. 1 Pág. 15-28 | 2022 | Profile |
Periñan-Morales, Abel Andrés
Viáfara González, John Jairo
Arcila-Valencia, José Alexander
|
La política lingüística educativa en Colombia Núm. 41 Pág. 15 ARTICULO | 2021 | Tonos digital |
Bastidas Muñoz, José Gabriel
Jiménez-Salcedo, Juan
|
On the Professional Development of English Teachers in Colombia and the Historical Interplay with Language Education Policies Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-20 | 2021 | HOW |
González Moncada, Adriana
|
Emergence and Development of a Research Area in Language Education Policies: Our Contribution to Setting the Grounds for a Local Perspective on Policymaking Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15 | 2021 | HOW |
Guerrero Nieto, Carmen Helena
Quintero Polo, Álvaro Hernán
|
25 Years of HOW: A Celebration of Language Teaching and Learning Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-13 | 2021 | HOW |
Sánchez Solarte, Ana Clara
|
Level of English in Colombian Higher Education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 57-73 | 2021 | Profile |
Eliecer, Jorge
|
¿Inglés para la paz? Vol. 23 Núm. 2 Pág. 333-354 | 2018 | Íkala |
Hurie, Andrew Hilton
|
Non-native English Speaking Teachers’ Subjectivities and Colombian Language Policies Vol. 20 Núm. 2 Pág. 51-64 | 2018 | Profile |
Gómez Vásquez, Leidy Yisel
Guerrero Nieto, Carmen Helena
|
Learners’ Satisfaction in Two Foreign Language Teacher Education Programs Vol. 25 Núm. 1 Pág. 135-155 | 2018 | HOW |
Obando Guerrero, Gabriel Vicente
Sánchez Solarte, Ana Clara
|
Pedagogical and Research Approaches in Inclusive Education in ELT in Colombia Vol. 20 Núm. 2 Pág. 231-246 | 2018 | Profile |
Mosquera, Óscar Andrés
Cárdenas Beltrán, Melba Libia
Nieto, María Claudia
|
EFL Teachers’ Professional Development Núm. 17 Pág. 215-229 | 2018 | Gist |
Estacio, Aura María
Camargo Cely, Jennyfer Paola
|
Citizenship Education and the EFL Standards Vol. 19 Núm. 1 Pág. 155-168 ARTICULO | 2017 | Profile |
Calle Díaz, Luzkarime
|
Learners’ Perceptions and Undergraduate Foreign Language Courses at a Colombian Public University Vol. 24 Núm. 1 Pág. 63-82 ARTICULO | 2017 | HOW |
Sánchez Solarte, Ana Clara
Obando Guerrero, Gabriel Vicente
Ibarra Santacruz, Diana
|
Review and Analysis of the Colombian Foreign Language Bilingualism Policies and Plans Vol. 24 Núm. 1 Pág. 139-156 ARTICULO | 2017 | HOW |
Gómez Sará, Mary Mily
|
English Language Teaching in Rural Areas Núm. 27 Pág. 209-222 | 2016 | Cuadernos de Lingüística Hispánica |
Ramos Holguín, Bertha
Aguirre Morales, Jahir
|
La competencia plurilingüe y pluricultural en la formación de futuros docentes de lenguas extranjeras en una universidad pública en Colombia Núm. 44 Pág. 109-125 ARTICULO | 2016 | Folios |
Arismendi Gómez, Fabio Alberto
|
El nivel de inglés después de cursar educación superior en Colombia Vol. 17 Núm. 33 Pág. 275-298 ARTICULO | 2015 | Revista de economía institucional |
Alonso Cifuentes, Julio César
Martin, Juan David
Gallo, Beatriz
|
Critical Socio-Cultural Elements of the Intercultural Endeavour of English Teaching in Colombian Rural Areas Vol. 16 Núm. 2 Pág. 117-133 ARTICULO | 2014 | Profile |
Bonilla, Sandra Ximena
Cruz Arcila, Ferney
|
English Language Teachers’ Professional Development and Identities Vol. 16 Núm. 1 Pág. 49-62 ARTICULO | 2014 | Profile |
Mora Vázquez, Alberto
Trejo, Paulina
Roux, Ruth
|
From a Bureaucratic to a Critical-Sociocultural Model of Policymaking in Colombia Vol. 20 Núm. 1 Pág. 226-242 ARTICULO | 2013 | HOW |
Correa, Doris
Usma Wilches, Jaime A.
|
Accounting for Difference and Diversity in Language Teaching and Learning in Colombia Vol. 16 Núm. 1 Pág. 6 ARTICULO | 2013 | Educación y educadores |
Cruz Arcila, Ferney
|
“Of Being and not Being Vol. 20 Núm. 1 Pág. 190-205 ARTICULO | 2013 | HOW |
Quintero Polo, Álvaro Hernán
Guerrero Nieto, Carmen Helena
|
Elementos para la construcción de una política pública de bilingüismo en el Valle del Cauca Vol. 28 Núm. 125 Pág. 59-67 ARTICULO | 2012 | Estudios Gerenciales |
Alonso Cifuentes, Julio César
Gallo Córdoba, Beatriz Eugenia
Torres, Giselle
|
El nivel de dominio de inglés de los futuros profesores de lenguas Vol. 40 Núm. 2 Pág. 383-413 | 2012 | Lenguaje |
Kostina, Irina Y.
|
A Case Study on Content Based Instruction for Primary School Children Vol. 18 Núm. 1 Pág. 112-134 ARTICULO | 2011 | HOW |
Hidalgo Dávila, Helda Alicia
Caicedo Vela, Magda Lucy
|
Considering New Perspectives in ELT in Colombia Vol. 17 Núm. 1 Pág. 181-194 | 2010 | HOW |
Macías Villegas, Diego Fernando
|
Infrastructure and Resources of Private Schools in Cali and the Implementation of the Bilingual Colombia Program Vol. 17 Núm. 1 Pág. 11-30 | 2010 | HOW |
Miranda, Norbella
Echeverry, Ángela Patricia
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024