CLIL in Higher Education (2013) Fortanet Gómez, Inmaculada
- Número de citas: 39 (5.1% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 19 FILOLOGIA MODERNA 6 EDUCACION 20 LINGUISTICA 12 DEPORTE 1 - Número de reseñas: 1 reseña/s
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 5
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas Núm. 403 Pág. 259-290 ARTICULO | 2024 | Revista de educación |
Fernández Costales, Alberto
Lasagabaster Herrarte, David
|
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado | 2023 | Universidad de Málaga |
López Gutiérrez, Aurora
|
The spread of multilingualism in higher education and its repercussions for language for specific purposes Núm. 45 Pág. 23-45 ARTICULO | 2023 | Ibérica |
Lasagabaster Herrarte, David
|
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 251-273 ARTICULO | 2023 | Multidisciplinary journal of school education |
Papaja, Katarzyna
|
Moodle e-learning platform as a complementary tool in ICLHE contexts Vol. 28 Núm. 1 Pág. 13-26 ARTICULO | 2022 | LFE |
Ruiz Garrido, Miguel Francisco
Fortanet Gómez, Inmaculada
|
The development soft skills and communication in English in engineering students Núm. 8 Pág. 115-136 ARTICULO | 2021 | Digilec |
Querol Julián, Mercedes
Díez Ramírez, Javier
|
Crossing disciplinary boundaries: English-medium education (EME) meets English for Specific Purposes (ESP) Núm. 41 Pág. 13-38 ARTICULO | 2021 | Ibérica |
Dafouz, Emma
|
La educación transmedia como estrategia innovadora para integrar lengua y cultura en la enseñanza de ELE Núm. 7 Pág. 9 ARTICULO | 2021 | Doblele |
Herrero Vecino, Carmen
|
EMI Lecturers’ Training Needs Núm. 34 Pág. 63-82 ARTICULO | 2021 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Beltrán Palanques, Vicente
|
Lecturers’ Training Needs in EMI Programmes Núm. 34 Pág. 83-105 ARTICULO | 2021 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Piquer Píriz, Ana María
Castellano Risco, Irene Olga
|
Academic achievement of bilingual and nonbilingual education degree students Núm. 34 Pág. 25-37 ARTICULO | 2020 | Porta Linguarum |
Madrid Fernández, Daniel
Julius, Steven M.
|
Profiles of Students in Bilingual University Degree Programs Using English as a Medium of Instruction in Spain Vol. 22 Núm. 2 Pág. 79-94 | 2020 | Profile |
Madrid Fernández, Daniel
Julius, Steven M.
|
The Dimensions of EMI in the International Classroom Pág. 1-20 | 2020 | Teacher Training for English-Medium Instruction in Higher Education |
Fortanet Gómez, Inmaculada
|
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme Núm. 32 Pág. 71-85 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Barrios, Elvira
López Gutiérrez, Aurora
|
Idoneidad de la educación física para el aprendizaje integrado de contenidos en lengua extranjera (AICLE) Núm. 60 Pág. 57-75 ARTICULO | 2019 | EmásF |
Torres Outón, Sara María
|
‘I can’t find the words now…’ Vol. 2 Núm. 2 Pág. 43-55 ARTICULO | 2019 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Sánchez García, Davinia
|
Teacher Perspectives on CLIL Implementation Núm. 29 Pág. 159-180 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Milla Lara, María Dolores
Casas Pedrosa, Antonio Vicente
|
La competencia escrita de alumnos de programas bilingües y no bilingües de educación secundaria Vol. 23 Núm. 76 Pág. 179-202 ARTICULO | 2018 | Revista mexicana de investigación educativa |
Madrid Fernández, Daniel
Corral Robles, Silvia
|
The linguistic internationalization of higher education Núm. 3 Pág. 31-46 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Ramos García, Ana María
Pavón Vázquez, Víctor
|
Reseña histórica de la enseñanza de lenguas Núm. 25 Pág. 29-49 ARTICULO | 2018 | Revista de educación de la Universidad de Granada |
Oliva Parera, Pablo M.
|
Desarrollo del plurilingüismo a través del Portfolio Europeo de las Lenguas Electrónico (e-pel) en la Escuela Oficial de Idiomas Vol. 35 Núm. 1 Pág. 99-116 ARTICULO | 2017 | Enseñanza & Teaching |
Mira Giménez, Mario
|
Implementing plurilingualism in higher education Núm. 2 Pág. 139-156 ARTICULO | 2017 | Porta Linguarum |
Sánchez Pérez, María del Mar
Salaberri Ramiro, María Sagrario
|
Assessing students’ perceptions regarding English Medium Instruction in Higher Education Núm. 29 Pág. 43-63 ARTICULO | 2017 | Didáctica. Lengua y literatura |
Fernández Costales, Alberto
|
Lengua y contenido significativo para motivar al aprendiente de lengua extranjera Vol. 29 Núm. 1 Pág. 270-295 ARTICULO | 2016 | Revista española de lingüística aplicada |
Oliva Parera, Pablo M.
Núñez Delgado, María Pilar
|
Developments in ESP Vol. 22 Núm. 1 Pág. 190-212 ARTICULO | 2016 | LFE |
Negro Alousque, Isabel
|
The CLIL approach in higher education Núm. 25 Pág. 87-101 ARTICULO | 2016 | Encuentro |
Pellicer Ortín, Silvia
Arnal Bailera, Alberto
Marco Buzunáriz, Miguel A.
Tomás Aragonés, Lucía
|
Making the match between content and foreign language Vol. 5 Núm. 1 Pág. 29-46 | 2015 | Higher learning research communications |
de Lama, M. Teresa Martin
|
The use of oral presentations in Higher Education Núm. 38 Pág. 4 ARTICULO | 2015 | Pulso |
Gallardo del Puerto, Francisco
Martínez Adrián, María
|
Comparing the language policies and the students’ perceptions of CLIL in tertiary education in Spain and Japan Vol. 8 Núm. 1 Pág. 25-35 | 2015 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Tsuchiya, Keiko
Pérez Murillo, María D.
|
Teacher Satisfaction Concerning the Implementation of Bilingual Programmes1 Núm. 23 Pág. 93-108 ARTICULO | 2015 | Porta Linguarum |
Fernández Costales, Alberto
González Riaño, Xosé Antón
|
Learning Opportunities Through a Student-generated assessment tool Vol. 8 Núm. 4 Pág. 62-81 ARTICULO | 2015 | Bellaterra |
Ploettner, Joan
|
Linguistic outcomes of English medium instruction programmes in higher education Vol. 5 Núm. 1 Pág. 47-68 | 2015 | Higher learning research communications |
Ament, Jennifer Rose
Pérez Vidal, Carmen
|
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning Vol. 7 Núm. 2 Pág. 27-49 | 2014 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Fernández Fontecha, Almudena
|
Receptive vocabulary knowledge and motivation in CLIL and EFL Núm. 9 Pág. 23-32 ARTICULO | 2014 | Revista de lingüística y lenguas aplicadas |
Fernández Fontecha, Almudena
|
Individual and contextual variables in EFL receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 57-72 ARTICULO | 2014 | Odisea |
Fernández Fontecha, Almudena
|
Integración académica del alumnado universitario internacional de la UA Pág. 2510-2527 | 2014 | El reconeixement docent: innovar i investigar amb criteris de qualitat |
Comes Peña, Claudia
Gil del Moral, Ana María
Pastor Cesteros, Susana
Timofeeva Timofeev, Larissa
|
Integración académica del estudiante universitario internacional de la UA Pág. 2528-2542 | 2014 | El reconeixement docent: innovar i investigar amb criteris de qualitat |
Barrajón López, Elisa
Cabanes Pérez, S.
Contreras Llave, Natalia
Pérez Escribano, Isabel
|
English as the medium of instruction Pág. 2608-2631 | 2014 | El reconeixement docent: innovar i investigar amb criteris de qualitat |
Morell Moll, Teresa
Aleson Carbonell, Marian
Bell Kruse, David B.
Escabias Lloret, Pilar
Palazón Speckens, Manuel
Martínez Motos, Raquel
|
Formación del profesorado universitario para la docencia en inglés Vol. 11 Núm. 3 Pág. 197 ARTICULO | 2013 | REDU |
Martín del Pozo, María Ángeles
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024