Número de publicaciones: 19 (73.7% citado)
Número de citas: 152 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
PSICOLOGÍA 78
Índice h: 7
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 5.6
Promedio de citas últimos 5 años: 5.5

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 10
2023 17
2022 29
2021 15
2020 13
2019 15
2018 12
2017 14
2016 7
2015 10
2014 4
2013 0
2012 4
2011 2
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 1 1
2019 2 21
2016 0 2
2015 0 6
2014 1 15
2012 2 25
2009 0 50
2008 0 3
2005 2 26
2004 2 3
2006 1 0
2007 2 0
2010 1 0
2011 0 0
2013 0 0
2017 1 0
2018 0 0
2020 1 0
2022 1 0
2023 1 0
2024 1 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
19 Artículo de revista 152
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 3

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2009 The synergistic relationship of perceived autonomy support and structure in the prediction of self-regulated learning.
Artículo 25
2009 Motivational profiles from a self-determination perspective: The quality of motivation matters
Artículo 25
2012 Psychologically controlling teaching: Examining outcomes, antecedents, and mediators.
Artículo 23
2019 Toward an integrative and fine-grained insight in motivating and demotivating teaching styles: The merits of a circumplex approach
Artículo 21
2014 Does observed controlling teaching behavior relate to students’ motivation in physical education?
Artículo 15
2005 Experiences of Autonomy and Control Among Chinese Learners: Vitalizing or Immobilizing?
Artículo 14
2005 Examining the Motivational Impact of Intrinsic Versus Extrinsic Goal Framing and Autonomy-Supportive Versus Internally Controlling Communication Style on Early Adolescents' Academic Achievement
Artículo 12
2008 Does extrinsic goal framing enhance extrinsic goal-oriented individuals' learning and performance?
Artículo 3
2015 Why do the lonely stay lonely? Chronically lonely adolescents� attributions and emotions in situations of social inclusion and exclusion.
Artículo 3
2004 Less Is Sometimes More
Artículo 3
2015 Rebels With a Cause? Adolescent Defiance From the Perspective of Reactance Theory and Self-Determination Theory
Artículo 3
2016 Propiedades psicométricas de la escala de control psicológico orientado a la dependencia y a la autocrítica (DAPCS-S) en adolescentes tardíos de Lima
Artículo ARTICULO 2
2012 Attachment, emotion regulation and coping in Portuguese emerging adults
Artículo ARTICULO 2
2021 Parenting Children With Cerebral Palsy
Artículo ARTICULO 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024