Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
3 |
2023 |
6 |
2022 |
8 |
2021 |
10 |
2020 |
9 |
2019 |
5 |
2018 |
2 |
2017 |
3 |
2016 |
0 |
2015 |
0 |
2014 |
0 |
2013 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2020 |
2 |
2 |
2019 |
2 |
2 |
2016 |
1 |
13 |
2015 |
2 |
15 |
2014 |
1 |
11 |
2013 |
0 |
3 |
2017 |
1 |
0 |
2018 |
1 |
0 |
2021 |
1 |
0 |
2022 |
0 |
0 |
2023 |
0 |
0 |
2024 |
0 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
11 |
Artículo de revista |
46 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 4
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2015 |
Mind-set interventions are a scalable treatment for academic underachievement
|
Artículo
|
15 |
2016 |
Using design thinking to improve psychological interventions
Yeager, David Scott
Romero, Carissa
Paunesku, Dave
Hulleman, Chris S.
Schneider, Barbara
Hinojosa, Cintia
Lee, Hae Yeon
O'Brien, Joseph
Flint, Kate
Roberts, Alice
Trott, Jill
Greene, Daniel
Walton, Gregory M.
Dweck, Carol S.
|
Artículo
|
12 |
2014 |
The far-reaching effects of believing people can change: Implicit theories of personality shape stress, health, and achievement during adolescence.
|
Artículo
|
6 |
2014 |
Boring but important: A self-transcendent purpose for learning fosters academic self-regulation.
|
Artículo
|
5 |
2013 |
An Implicit Theories of Personality Intervention Reduces Adolescent Aggression in Response to Victimization and Exclusion
|
Artículo
|
3 |
2019 |
An Entity Theory of Intelligence Predicts Higher Cortisol Levels When High School Grades Are Declining.
|
Artículo
|
2 |
2020 |
Getting Fewer “Likes” Than Others on Social Media Elicits Emotional Distress Among Victimized Adolescents
|
Artículo
|
2 |
2016 |
How to improve adolescent stress responses
|
Artículo
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Nov-2024