InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Introduction: Arts integration and community engagement for intercultural dialogue through language education
Melina Porto, Stephanie Ann Houghton
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 27, Nº. 2, 2023 (Ejemplar dedicado a: Arts integration and community engagement for intercultural dialogue through language education), págs. 234-260
Channelling discomfort through the arts: A Covid-19 case study through an intercultural telecollaboration project
Melina Porto, Irina Golubeva, Michael Byram
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 27, Nº. 2, 2023 (Ejemplar dedicado a: Arts integration and community engagement for intercultural dialogue through language education), págs. 276-298
Undoing inequalities: inclusive and transformative language practices in rural Argentinian Patagonia
Melina Porto, Gabriela Tavella, Carina Fernández
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 10, 2022, págs. 3597-3613
Plurality of Voices in Reflecting Upon the Research Process: Trajectories of Collaboration in an Argentinian Setting
Melina Porto, Anahí Pesci, Mariela Riva
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 24, Nº. 1, 2022, págs. 157-171
Intercultural citizenship in foreign language education: an opportunity to broaden CLIL’s theoretical outlook and pedagogy
Melina Porto
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 7, 2021, págs. 927-947
Affordances, complexities, and challenges of intercultural citizenship for foreign language teachers
Melina Porto
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 52, Nº. 1, 2019, págs. 141-164
Intercultural citizenship in the (foreign) language classroom
Melina Porto, Stephanie Ann Houghton, Michael Byram
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 22, Nº. 5, 2018, págs. 484-498
Enseñar una lengua: ¿Cuáles son los debates actuales?
Melina Porto
Puertas abiertas: Revista de la Escuela de Lenguas, ISSN-e 1853-614X, Nº. 7, 2011, pág. 7
Lectura, cultura y estereotipos: una exploración de sus interrelaciones
Melina Porto
Lectura y vida: Revista latinoamericana de lectura, ISSN 0325-8637, Vol. 30, Nº. 2, 2009, págs. 42-57
Learning diaries in the english as a foreign language classroom:: A tool for accessing learners¿ perceptions of lessons and developing learner autonomy and reflection.
Melina Porto
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 40, Nº. 4, 2007, págs. 672-698
Intercultural citizenship as CLIL in foreign language education
Melina Porto
The Routledge Handbook of Content and Language Integrated Learning / Darío Luis Banegas (dir.), Sandra Zappa-Hollman (dir.), 2024, ISBN 978-1-032-00195-1, págs. 141-159
Education for intercultural citizenship
Michael Byram, Melina Porto, Leticia Yulita
The Routledge handbook of translation and education / coord. por Sara Laviosa, Maria González-Davies, 2020, ISBN 978-0-8153-6843-4, págs. 46-61
Tesis doctoral dirigida por Melina Porto (dir. tes.), Liana Fuentes Seisdedos (codir. tes.). Universidad Nacional de La Plata (2023).
La construcción del discurso pedagógico en la clase de Inglés de la Escuela Secundaria de Jóvenes y Adultos: prácticas y estrategias de negociación, desde la reproducción hacia la transformación
Tesis doctoral dirigida por Silvana Julieta Barboni (dir. tes.), Melina Porto (codir. tes.). Universidad Nacional de La Plata (2023).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados