Ha sido reseñado en:
Review of Laviosa & González-Davies (2020): The Routledge Handbook of Translation and Education
Translation and translanguaging in multilingual contexts, ISSN-e 2352-1813, ISSN 2352-1805, Vol. 7, Nº. 1, 2021, págs. 124-127
págs. 1-8
págs. 11-28
Educational theory: From Dewey to Vygotsky
págs. 29-45
págs. 46-61
págs. 65-80
págs. 81-94
págs. 95-108
Translators in schools: Valuing pupils' linguistic skills
págs. 109-123
págs. 127-142
págs. 143-155
págs. 156-169
págs. 173-188
págs. 189-206
Audiovisual translation: Subtitling and revoicing
págs. 207-225
págs. 226-244
págs. 245-263
págs. 264-277
Computer-assisted L2 learning and translation (CAL2T)
Vanessa Enríquez Raído, Frank Austermühl, Marina Sánchez Torrón
págs. 278-299
Heritage language education:: A global view
págs. 303-322
págs. 323-340
págs. 341-352
págs. 352-366
págs. 367-381
págs. 385-399
págs. 400-416
págs. 417-433
págs. 434-450
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados