Instituciones
Periodo de publicación recogido
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Ibán Mañas Navarrete, Elisa Rosado Villegas, Natalia Fullana, Svetlana Alexeeva
Círculo de lingüística aplicada a la comunicación, ISSN-e 1576-4737, Nº. 87, 2021 (Ejemplar dedicado a: Monograph: Tense, Aspect and Modality in L2. Recent Applied Studies), págs. 17-37
Ibán Mañas Navarrete, Elisa Rosado Villegas, Natalia Fullana
Revista signos: estudios de lingüística, ISSN-e 0718-0934, ISSN 0035-0451, Vol. 54, Nº. 105 (Marzo), 2021, págs. 54-72
Nivell de llengües dels futurs mestres
Rosa Brion Caiño, Natalia Fullana, Carles Royo i Bieto
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 73, 2017, págs. 43-48
Speech rhythm in extemporaneous L2 English speech: Task effects and association with L2 proficiency and perceived comprehensibility and accentedness
Joan Carles Mora Bonilla, Natalia Fullana
Avances metodológicos en fonética y prosodia / coord. por Wendy Elvira García, Paolo Roseano, 2024, ISBN 978-84-362-7874-3, págs. 191-202
Consideraciones finales: la voz de los estudiantes
Natalia Fullana, Glòria Bordons de Porrata-Doria
El portafolio digital en la docencia universitaria / coord. por Anna Forés i Miravalles; Joan-Tomás Pujolá Font (ed. lit.), 2019, ISBN 978-84-17667-92-4, págs. 127-140
Recursos para la tutoría y la docencia: redes, transferencia y relaciones internacionales en la Facultad de Educación
Pep Alsina, Martina Kieling Sebold Barros Rolim, Natalia Fullana, Miquel Robert i Ferrer
Retos de la tutoría universitaria: por una presencia efectiva en la formación de los maestros / Josep Gustems Carnicer (ed. lit.), Roser Boix Tomás (pr.), Ana Ayuste (pr.), 2018, ISBN 9788491680864, págs. 103-114
A look at the development of pronunciation awareness in teacher education ba degrees
Natalia Fullana
Tendencias actuales en fonética experimental: Cruce de disciplinas en el centenario del Manual de Pronunciación Española (Tomás Navarro Tomás) / coord. por Victoria Marrero Aguiar, Eva Estebas Vilaplana, 2017, ISBN 978-84-697-7855-5, págs. 219-222
Investigating the role of listeners’ reaction time in the assessment of L2 speech
Natalia Fullana
53 reflexiones sobre aspectos de la fonética y otros temas de lingüística / coord. por Anna Maria Fernàndez Planas, Laboratori de Fonètica, 2016, ISBN 978-84-608-9830-6, págs. 365-371
La reflexión grupal multidisciplinar para la mejora docente novel
Jordi Escartín Solanelles, Cristina Ruiz Camacho, Natalia Fullana, Jordi Pallàs, Vicente Ferrer
V Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: La construcció col·legiada del model docent universitari del segle XXI / coord. por Marcos J. Iglesias Martínez, Francesc Pastor Verdú, 2007, ISBN 978-84-690-7723-8
The Development of English (FL) Perception and Production Skills: Starting Age and Exposure Effects
Natalia Fullana
Age and the rate of foreign language learning / coord. por Carmen Muñoz Lahoz, 2006, ISBN 1-85359-891-7, págs. 41-64
The development of auditory discrimination skills in efl learners of different ages
Natalia Fullana, Carmen Muñoz
AEDEAN. Proceedings of the 23rd International Conference: (León. 16th-18th December 1999) [Electronic resource], 2003
a study of foreign accent in Spanish and catalan speakers' production of english words: preliminary evidence
Natalia Fullana, Ian R. A. Mackay
Actas del II Congreso de fonética experimental = Proceedings of de II congress of experimental phonetics: Sevilla 5, 6 y 7 de marzo de 2001 / Marina Barrio Parra (ed. lit.), Jesús Díaz García (ed. lit.), 2002, ISBN 846074812X, pág. 198
Age-related effects on the acquisition of a foreign language phonology in a formal setting
Natalia Fullana
Tesis doctoral dirigida por Ian R. A. Mackay (dir. tes.), Carmen Muñoz Lahoz (dir. tes.). Universitat de Barcelona (2006).
Tesis doctoral dirigida por Natalia Fullana (codir. tes.). Universitat de Barcelona (2016).
Du-Lu Paul Hsiao
Tesis doctoral dirigida por Joan-Tomás Pujolá Font (dir. tes.), Joan Perera Parramon (dir. tes.), Natalia Fullana (dir. tes.). Universitat de Barcelona (2015).
Tesis doctoral dirigida por Joan-Tomás Pujolá Font (dir. tes.), Natalia Fullana (codir. tes.), Joan Perera Parramon (tut. tes.). Universitat de Barcelona (2015).
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