InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Breaking the cycle of teacher shortages: what kind of policies can make a difference?
Linda Darling-Hammond, Anne Podolsky
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 27, Nº. 1, 2019
Understanding teacher shortages: an analysis of teacher supply and demand in the United States
Leib Sutcher, Linda Darling-Hammond, Desiree Carver Thomas
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 27, Nº. 1, 2019
The trouble with teacher turnover: how teacher attrition affects students and schools
Desiree Carver Thomas, Linda Darling-Hammond
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 27, Nº. 1, 2019
Strategies for attracting and retaining educators: what does the evidence say?
Anne Podolsky, Tara Kini, Linda Darling-Hammond, Joseph P. Bishop
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 27, Nº. 1, 2019
Professional Capacity and Accountability: An Introduction
Linda Darling-Hammond, John Snyder
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 23, Nº. 1, 2015
Accountability for Resources and Outcomes: An Introduction
Linda Darling-Hammond, John Snyder
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 23, Nº. 1, 2015
Meaningful Learning in a New Paradigm for Educational Accountability: An Introduction
Linda Darling-Hammond, John Snyder
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 23, Nº. 1, 2015
Accountability for College and Career Readiness: Developing a New Paradigm
Linda Darling-Hammond, Gene Wilhoit, Linda Pittenger
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 22, Nº. 1, 2014
Funding Disparities and the Inequitable Distribution of Teachers: Evaluating Sources and Solutions
Frank Adamson, Linda Darling-Hammond
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 20, Nº. 1, 2012
Desarrollo de un enfoque sistémico para evaluar la docencia y fomentar una enseñanza eficaz
Linda Darling-Hammond
Pensamiento educativo: revista de investigación educacional latinoamericana, ISSN-e 0717-1013, ISSN 0719-0409, Vol. 49, Nº. 2, 2012, págs. 1-20
Value-Added Modeling of Teacher Effectiveness: An Exploration of Stability across Models and Contexts
Xiaoxia A. Newton, Linda Darling-Hammond, Edward H. Haertel, Ewart Thomas
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 18, Nº. 1, 2010
Políticas que apoyan el desarrollo profesional en una época de reforma
Linda Darling-Hammond, Milbrey W. McLaughlin
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, ISSN 1138-414X, ISSN-e 1989-6395, Vol. 8, Nº 2, 2004
Evolución de la evaluación de profesores: nuevos papeles y métodos
Linda Darling-Hammond
Manual para la evaluación del profesorado / Linda Darling-Hammond (aut.), Jason Millman (aut.), 1997, ISBN 84-7133-671-5, págs. 23-47
El derecho de aprender: crear buenas escuelas para todos
Linda Darling-Hammond, Juan Manuel Escudero Muñoz
Ariel España, 2001. ISBN 84-344-2635-8
Manual para la evaluación del profesorado
Linda Darling-Hammond (aut.), Jason Millman (aut.)
La Muralla, 1997. ISBN 84-7133-671-5
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados