Periodo de publicación recogido
|
|
|
Listen to the voice of the customer—First steps towards stakeholder democracy
Laura Marie Edinger-Schons, Lars Lengler-Graiff, Sabrina Scheidler, Gina Mende, Jan Wieseke
Business Ethics: A european review, ISSN 0962-8770, Vol. 29, Nº. 3, 2020, págs. 510-527
Johannes Habel, Laura Marie Schons, Sascha Alavi, Jan Wieseke
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 80, Nº 1, 2016, págs. 84-105
Till Hauman, Pascal Güntürkün, Laura Marie Schons, Jan Wieseke
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 79, Nº 6, 2015, págs. 17-33
When sales managers and salespeople disagree in the appreciation for their firm: : The phenomenon of organizational identification tension
Florian Kraus, Till Haumann, Jan Wieseke
Journal of retailing, ISSN 0022-4359, Vol. 91, Nº 3, 2015
Till Hauman, Benjamin Quaiser, Jan Wieseke, Mario Rese
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 78, Nº 6, 2014, págs. 78-102
Jan Wieseke, Florian Kraus, Michael Ahearne, Sven Mikolon
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 76, Nº 3, 2012, págs. 1-20
Social Idetity and the Service-Profit Chain.
Christian Homburg, Jan Wieseke, Wayne D. Hoyer
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 73, Nº 2, 2009, págs. 38-54
The Role of Leaders in Internal Marketing.
Jan Wieseke, Michael Ahearne, Son K Lam, Rolf van Dick
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 73, Nº 2, 2009, págs. 123-145
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados