Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Llibres per a infants i adolescents. Novetats, col·leccions i (pocs) contes de "sempre"
Vanesa Amat i Castells
Serra d'Or, ISSN 0037-2501, Nº. 775-776, 2024, págs. 72-74
Llibres per a infants i adolescents: navegar en un mar de publicacions
Vanesa Amat i Castells (res.)
Serra d'Or, ISSN 0037-2501, Nº. 770, 2024, págs. 64-66
Formació de mestres i expertesa en la mediació entre el llibre i l'infant
Vanesa Amat i Castells, M. Carme Bernal
Infància: educar de 0 a 6 anys, ISSN 0212-4599, Nº. 253, 2023, pág. 42
Llibres per a infants i adolescents. Lectures més enllà de Sant Jordi
Vanesa Amat i Castells
Serra d'Or, ISSN 0037-2501, Nº. 763-764, 2023, págs. 86-88
Panorama de llibres per a infants i adolescents
Vanesa Amat i Castells
Serra d'Or, ISSN 0037-2501, Nº. 758, 2023, págs. 57-61
Crear comunitats lectores a l'escola
Vanesa Amat i Castells
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 417, 2022 (Ejemplar dedicado a: El català a l'escola), págs. 4-5
El prácticum en la formación inicial del maestro de Primaria. Construyendo identidades docentes
Gemma Torres i Cladera, Núria Simó Gil, Laura Domingo Peñafiel, Vanesa Amat i Castells
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, ISSN 1138-414X, ISSN-e 1989-6395, Vol. 26, Nº 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: La transformación digital de la docencia universitaria), págs. 161-181
Materials per a la comprensió lectora: una experiència entre futurs mestres i primers lectors
Vanesa Amat i Castells, Isabel Muntañá Salarich
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 91, 2021, págs. 91-100
Tresors literaris al jardí: Connexions entre llibres, objectes i espais
Vanesa Amat i Castells, Marta Camps
Infància: educar de 0 a 6 anys, ISSN 0212-4599, Nº. 241, 2021, págs. 24-27
Anna Felip, Vanesa Amat i Castells
Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 60, 2021, págs. 167-189
Seis preguntas sobre la lectura y la escritura en primer ciclo de primaria
Vanesa Amat i Castells
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 297, 2020, págs. 51-55
Sis qüestions sobre la lectura i l´escriptura al cicle inicial
Vanesa Amat i Castells
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 470, 2020, pág. 51
La poesia a l’escola: Vivències que deixen empremta
Vanesa Amat i Castells, M. Carme Bernal Creus
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 410, 2020 (Ejemplar dedicado a: Poesia pertot), págs. 33-37
Joaquim Carbó, el compromís d'un senyor escriptor: a propòsit dels cinquanta anys de la publicació de "La casa sota la sorra"
Vanesa Amat i Castells
Serra d'Or, ISSN 0037-2501, Nº. 685, 2017, págs. 48-51
Caminets de poesia: Una experiència literària amb els infants de cinc anys
Vanesa Amat i Castells, M. Carme Bernal Creus, Isabel Muntañá
Infància: educar de 0 a 6 anys, ISSN 0212-4599, Nº. 205, 2015, págs. 20-22
Aprender a explorar el álbum: El código visual en el encuentro entre lectores y lecturas
Vanesa Amat i Castells
CLIJ: Cuadernos de literatura infantil y juvenil, ISSN 0214-4123, Año nº 27, Nº 258, 2014, págs. 26-35
Passat i present de la impremta escolar i els llibres de vida: les tècniques Freinet a l’Estat espanyol a propòsit d’algunes publicacions recents
Vanesa Amat i Castells
Educació i història: Revista d'història de l'educació, ISSN-e 2013-9632, ISSN 1134-0258, Nº. 23, 2014 (Ejemplar dedicado a: Pedagogies i tradicions religioses i culturals), págs. 207-225
Carme Solé Vendrell, l'artista que commou.
Vanesa Amat i Castells
Serra d'Or, ISSN 0037-2501, Nº. 651, 2014, págs. 11-15
Compartir per construir. Aprendre a valorar àlbums a cicle inicial
Vanesa Amat i Castells
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 52, 2010 (Ejemplar dedicado a: Narratives gràfiques), págs. 32-41
El paper de la mediació en el desenvolupament de la competència literària: disseny i aplicació d'una intervenció didàctica
Vanesa Amat i Castells
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 3, Nº. 1, 2010, págs. 33-49
Aprendre a valorar les lectures literàries. Anàlisi d'una intervenció didàctica a cicle inicial
Vanesa Amat i Castells
Tesis doctoral dirigida por Teresa Colomer Martínez (dir. tes.). Universitat Autònoma de Barcelona (2016).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados