InstitucionesAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
What is in a student-faculty relationship?: A template analysis of students’ positive and negative critical incidents with faculty and staff in higher education
Ingrid Snijders, Lisette Wijnia, Hans J. J. Dekker, Remy M.J.P. Rikers, Sofie M. M. Loyens
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 37, Nº 4, 2022, págs. 1115-1139
The role of educational context in beliefs about knowledge, information, and truth: An exploratory study
Alexandra List, Emily Grossnickle-Peterson, Patricia A. Alexander, Sofie M. M. Loyens
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 4, 2018, págs. 685-705
Correction to: The role of educational context in beliefs about knowledge, information, and truth: An exploratory study
Alexandra List, Emily Grossnickle-Peterson, Patricia A. Alexander, Sofie M. M. Loyens
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 4, 2018, págs. 707-711
Comparing problem-based learning students to students in a lecture-based curriculum: Learning strategies and the relation with self-study time
Marit Wijnen, Sofie M. M. Loyens, Guus Smeets, Maarten Kroeze, Henk T. van der Molen
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 32, Nº 3, 2017, págs. 431-447
Do students’ topic interest and tutors’ instructional style matter in problem-based learning?
Lisette Wijnia, Sofie M. M. Loyens, Eva Derous, Henk G. Schmidt
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 4, 2014, págs. 919-933
Sofie M. M. Loyens, Remy M.J.P. Rikers, Henk G. Schmidt
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2009, págs. 501-514
Students’ conceptions of distinct constructivist assumptions
Sofie M. M. Loyens, Remy M.J.P. Rikers, Henk G. Schmidt
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 22, Nº 2, 2007, págs. 179-199
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados