Periodo de publicación recogido
|
|
|
How do neurological measures work in advertising?
Geoffrey Precourt
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 56, Nº 2 (Jun2016), 2016
How is consumer engagement reshaping marketing?
Geoffrey Precourt
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 56, Nº 1, 2016, 3 págs.
What do we know about multicultural marketing?
Geoffrey Precourt
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 54, Nº 3, 2014, págs. 252-253
What do we know about peer-to-peer marketing?
Geoffrey Precourt
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 54, Nº 2, 2014, págs. 124-125
What do we know about social media?
Geoffrey Precourt
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 54, Nº 1, 2014, págs. 4-5
What we know about new mixes in media marketing.
Geoffrey Precourt
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 53, Nº 4, 2013, págs. 356-357
What we know about creativity.
Geoffrey Precourt
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 53, Nº 3, 2013, págs. 238-239
Editorial: What We Know About Advertising
Geoffrey Precourt
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 53, Nº 2, 2013, págs. 121-122
What We Know About TV Today (and Tomorrow)
Geoffrey Precourt
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 53, Nº 1, 2013, págs. 3-4
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados