InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Perceptual beginnings to language acquisition
Janet F. Werker
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 39, Nº 4, 2018, págs. 703-728
Speech perception, word learning, and language acquisition in infancy: The voyage continues
Janet F. Werker
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 39, Nº 4, 2018, págs. 769-777
Minimal pair word learning and vocabulary size: Links with later language skills
Nenagh Kemp, Julianne Scott, B. May Bernhardt, Carolyn E. Johnson, Linda S. Siegel, Janet F. Werker
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 38, Nº 2, 2017, págs. 289-314
The Role of Auditory and Visual Speech in Word Learning at 18 Months and in Adulthood
Mélanie Havy, Afra Foroud, Laurel Fais, Janet F. Werker
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 6, 2017, págs. 2043-2059
Referential Labeling Can Facilitate Phonetic Learning in Infancy
H. Henny Yeung, Lawrence M. Chen, Janet F. Werker
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 3, 2014, págs. 1036-1049
The development of associative word learning in monolingual and bilingual infants
Krista Byers-Heinlein, Christopher T. Fennell, Janet F. Werker
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 16, Nº 1, 2013, págs. 198-205
Perceptual Narrowing of Linguistic Sign Occurs in the 1st Year of Life
Stephanie Baker Palmer, Laurel Fais, Roberta Michnick Golinkoff, Janet F. Werker
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 2, 2012, págs. 543-553
Phonetic category cues in adult-directed speech: evidence from three languages with distinct vowel characteristics
Ferrán Pons, Jeremy C. Biesanz, Sachiyo Kajikawa, Laurel Fais, Chandan R. Narayan, Shigeaki Amano, Janet F. Werker
Psicológica: Revista de metodología y psicología experimental, ISSN-e 1576-8597, ISSN 0211-2159, Vol. 33, Nº 2, 2012, págs. 175-207
The Tuning of Human Neonates’ Preference for Speech
Athena Vouloumanos, Marc D. Hauser, Janet F. Werker, Alia Martin Izquierdo
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 2, 2010, págs. 517-527
The development of phonetic representation in bilingual and monolingual infants
Tracey C. Burns, Katherine A. Yoshida, Karen L. Hill, Janet F. Werker
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 28, Nº 3, 2007, págs. 455-474
Using Speech Sounds to Guide Word Learning: The Case of Bilingual Infants
Christopher T. Fennell, Krista Byers-Heinlein, Janet F. Werker
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 5, 2007, págs. 1510-1525
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados