InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Paul L. Morgan, Eric Hengyu Hu, George Farkas, Marianne M Hillemeier, Yoonkyung Oh, Cecelia A. Gloski
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 67, Nº 2, 2023, págs. 151-172
District-level achievement gaps explain black and hispanic overrepresentation in special education
George Farkas, Paul L. Morgan, Marianne M Hillemeier, Cynthia Mitchell, Adrienne D. Woods
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 86, Nº. 4, 2020, págs. 374-392
Are schools in the U.S. South using special education to segregate students by race?
Paul L. Morgan, Adrienne D. Woods, Yangyang Wang, Marianne M Hillemeier, George Farkas, Cynthia Mitchell
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 86, Nº. 3, 2020, págs. 255-275
Paul L. Morgan, George Farkas, Marianne M Hillemeier, Wik Hung Pun, Steve Maczuga
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 5, 2019, págs. 1802-1816
Are U.S. schools discriminating when suspending students with disabilities?: A best-evidence synthesis
Paul L. Morgan, Yangyang Wang, Adrienne D. Woods, Zoe Mandel, George Farkas, Marianne M Hillemeier
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 86, Nº. 1, 2019, págs. 7-24
Paul L. Morgan, George Farkas, Michael Cook, Natasha M. Strassfeld, Marianne M Hillemeier, Wik Hung Pun, Yangyang Wang, Deborah L. Schussler
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 84, Nº. 3, 2018, págs. 261-279
Paul L. Morgan, George Farkas, Michael Cook, Natasha M. Strassfeld, Marianne M Hillemeier, Wik Hung Pun, Deborah L. Schussler
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 83, Nº. 2, 2017, págs. 181-198
Cross-cohort evidence of disparities in service receipt for speech or language impairments
Paul L. Morgan, George Farkas, Marianne M Hillemeier, Hui Li, Wik Hung Pun, Michael Cook
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 84, Nº. 1, 2017, págs. 27-41
Reducing achievement gaps in academic writing for Latinos and English learners in Grades
Carol Booth Olson, Tina Matuchniak, Huy Q Chung, Rachel Stumpf, George Farkas
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 1, 2017, págs. 1-12
Paul L. Morgan, George Farkas, Marianne M Hillemeier, Carol Scheffner Hammer, Steve Maczuga
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 5, 2015, págs. 1351-1370
Do the Effects of Head Start Vary by Parental Preacademic Stimulation?
Elizabeth B. Miller, George Farkas, Deborah Lowe Vandell, Greg J. Duncan
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 4, 2014, págs. 1385-1400
Preschool Center Quality and School Readiness: Quality Effects and Variation by Demographic and Child Characteristics
Tran D. Keys, George Farkas, Margaret R. Burchinal, Greg J. Duncan, D. L. Vandell, Weilin Li, Erik A. Ruzek, Carollee Howes
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 4, 2013, págs. 1171-1190
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados