Periodo de publicación recogido
|
|
|
The influence of personality and task conditions on learning and transfer
G.O.M. Leith, Anne Trown
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 7, Nº 3, 1970, págs. 181-188
An investigation of the effects of error making and personality on learning
G.O.M. Leith, Beatrice Wisdom
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 7, Nº 2, 1970, págs. 120-126
G.O.M. Leith, D.E. Eastment
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 7, Nº 1, 1970, págs. 13-20
G.O.M. Leith, Roda P. Amaria, Hugh Williams
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 6, Nº 4, 1969, págs. 209-230
An investigation of the role of stimulus and response meaningfulness in verbal learning
G.O.M. Leith
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 4, Nº 4, 1967, págs. 284-289
Mode of responding and redundancy
G.O.M. Leith, Kathryn M. Burke
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 4, Nº 1, 1967, págs. 10-15
G.O.M. Leith, A.S. Ghuman
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 4, Nº 1, 1967, págs. 15-19
Interference and facilitation in a programmed learning task
G.O.M. Leith, Dick Davies
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 3, Nº 3, 1966, págs. 154-162
T.C. Larkin, G.O.M. Leith
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 1, Nº 1, 1964, págs. 12-16
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados