The role of football video games in boosting cognitive abilities critical to football performance
Sanjaykumar Swamynathan, Baby Salini, Karthikeyan Udaichi, Ponnusamy Yoga Lakshmi, Yuliya Kalmykova, Joseph Lobo, Edi Setiawan
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, ISSN-e 1988-2041, ISSN 1579-1726, Nº. 62, 2025, págs. 802-806
Learning and promotion of philippine dances via Facebook and YouTube: the role of enjoyment to actual use and dance engagement
Joseph Lobo, Jonar Martín, Andrea Audine Bulquerin
Innoeduca: international journal of technology and educational innovation, ISSN-e 2444-2925, Vol. 10, Nº. 1, 2024, págs. 184-197
Increase grit and learning satisfaction in physical education among student-athletes: augmented reality Learning is the Solution?
Sandey Tantra Paramitha, Edi Setiawan, Irfan Benizar Lesmana, Amayra Tannoubi, Arumugam Raman, Ahmet Kurtoğlu, Novri Gazali, Taupik Rochman, Samson Getu, Joseph Lobo
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, ISSN-e 1988-2041, ISSN 1579-1726, Nº. 61, 2024, págs. 589-597
Discovering directions in sports sociology research: a brief bibliometric analysis
Deddy Whinata Kardiyanto, Khairul Hafezad Abdullah, Edi Setiawan, Lalu Moh Yudha Isnaini, Farruh Ahmedov, Novri Gazali, Ruslan Rusmana, Zukhro Bahadirovna Khamraeva, Eneng Fitri Amalia, Joseph Lobo
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, ISSN-e 1988-2041, ISSN 1579-1726, Nº. 60, 2024, págs. 1012-1015
Perceived Physical Education Instructor’s Autonomy Support to Students’ University Engagement: Deciphering an unexplored issue in the case of a State University in the Philippines:
Joseph Lobo, Ramon Carlo Masagca, John Mathew Serrano, Jessie Reyes, Martín James Esteban
Sportis: Revista Técnico-Científica del Deporte Escolar, Educación Física y Psicomotricidad, ISSN-e 2386-8333, Vol. 10, Nº. 3, 2024, págs. 437-463
Joseph Lobo
Sportis: Revista Técnico-Científica del Deporte Escolar, Educación Física y Psicomotricidad, ISSN-e 2386-8333, Vol. 10, Nº. 3, 2024, págs. 464-486
The intersection of music and arts education and technology: Assessing Google Meet's usability in a case of a prominent local college
Joseph Lobo
Artseduca, ISSN-e 2254-0709, Nº. 35, 2023, págs. 99-114
The relationship of leadership style tocommitment: choreographers and student dancers’ perspective
Joseph Lobo
IJELM, International Journal of Educational Leadership and Management, ISSN-e 2014-9018, Vol. 11, Nº. 2, 2023, págs. 189-215
Students’ acceptance of google classroom as an effective pedagogical tool for Physical Education: Evaluación de la aceptación estudiantil como herramienta pedagógica
IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, ISSN-e 2386-4303, n. 20, 2023
Mental health effects of dance to undergraduate students: A preliminary survey comparative analysis
Frendy Aru Fantiro, Setiya Yunus Saputra, Bustanol Arifin, Laura Salsabilla, Innany Mukhlishina, Abdurrohman Muzakki, Jon Kristoffer Deguma, Elishama Jepphunee Isogon, Sherina Dimo, Arvin Andacao, Leonard Sydrick Pajo, Karuppasamy Govindasamy, Edi Setiawan, Joseph Lobo, Jasvir Ram
Revista iberoamericana de psicología del ejercicio y el deporte, ISSN 1886-8576, Vol. 18, Nº. 6, 2023, págs. 622-625
Coach leadership style, coach-athlete relationships and engagement in team sports: The mediating role of athlete burnout
Tedi Cahyono, Fajar Vidya Hartono, Ruslan Abdul Gani, Farruh Ahmedov, Maciej Sliz, Joseph Lobo, Ahmet Kurtoğlu, Endin Nasurudin, Amayra Tannoubi, Arumugam Raman, Edi Setiawan
Revista iberoamericana de psicología del ejercicio y el deporte, ISSN 1886-8576, Vol. 18, Nº. 6, 2023, págs. 687-692
Pre-service teachers’ evaluation of the student internship program: Basis for design improvement
Joseph Lobo
JETT, ISSN-e 1989-9572, Vol. 13, Vol. 5, 2022, págs. 48-56
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados